کد خبر : 1320999 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 08:30 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیگرینی: انگیزه ما از رئال بیشتر بود

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد که رئال انگیزه ای در تساوی 0-0 دو تیم نداشت.

پیگرینی: انگیزه ما از رئال بیشتر بود
به گزارش"ورزش سه"، سیتی برای اولین بار در نیمه نهایی چمپیونزلیگ حضور داشت و در مقابل برنده ده دوره از این رقابت‌ها قرار گرفته بود. با این حال، مصدومیت داوید سیلوا در جریان بازی، روند را به نفع رئال رقم زد تا شاگردان زیدان نسبت به سیتی عملکرد بهتری در مجموع داشته باشند. با این حال، پیگرینی معتقد است که رئال انگیزه زیادی برای این بازی نداشت.

او گفت:" فکر نمی‌کنم رئال شانس اول صعود باشد.همانطور که قبل از بازی گفتم، ما به اندازه رئال شانس صعود داریم. آنها این شانس را داشتند که بازی رفت در زمین حریفشان باشد بنابراین سعی کردند نبض بازی را در دست بگیرند. ما در زمین پاری سن ژرمن، دینامو کیف و سویا نتیجه گرفته ایم بنابراین ترسی از حضور در برنابئو نخواهیم داشت و باید دید کدام تیم بهتر کار خواهد کرد. مادرید با این تفکر که نتیجه بگیرد به زمین آمد. معمولا وقتی در زمین حریف بازی رفت را برگزار می‌کنید، با انگیزه تر ظاهر می‌شوید.

ما سعی کردیم حمله کنیم و بازی را ببریم. به زمین مادرید هجوم بردیم ولی نتوانستیم موقعیت خاصی ایجاد کنیم. فکر می‌کنم از لحاظ انگیزه ای، این ما بودیم که برای پیروزی می‌جنگیدیم. مادرید هم موقعیت‌های خوبی روی کرنرها داشت ولی جو هارت به خوبی آنها را مهار کرد. ما سعی بر حمله داشتیم ولی دائما توپ را لو دادیم که این کار به مادرید اعتماد به نفس داد. فکر می‌کنم با از دست دادن سیلوا، بازی مان افت کرد."

دیدگاه‌ها