کد خبر : 1321914 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 17:11 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

آدان، سدی در راه رکوردشکنی MSN؟

مثلث MSN بارسلونا امشب در بازی برابر بتیس می تواند به یک رکورد جدید دست یابد.

آدان، سدی در راه رکوردشکنی MSN؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شرایطی امشب به مصاف بتیس خواهد رفت که به غیر از این بازی تنها دو بازی دیگر تا پایان لالیگا زمانی باقی مانده و آبی اناری ها برای قهرمان شدن چاره ای جز کسب پیروزی در این سه بازی ندارند.

 

آنتونیو آدان، دروازه بان بتیس که محصول آکادمی رئال است و زمانی ذخیره کاسیاس نیز محسوب می شد، دو روز پیش ابراز امیدواری کرد تا به کمک سایر بازیکنان بتیس و با متوقف کردن بارسا، مسیر قهرمانی این تیم را ناهموار کنند. آدان برای این مهم باید امشب سد راه گلزنی سوارز، مسی و نیمار شود که بی شک ماموریتی دشوار برای وی خواهد بود.

 

این سه بازیکن تا بدینجای فصل که هنوز بارسا با احتساب فینال کوپا دل ری، 4 بازی دیگر پیش رو دارد، 122 گل در همه رقابت ها به ثمر رسانده و با رکورد فصل گذشته خود برابری کرده اند. با به ثمر رسیدن تنها یک گل دیگر از این مثلث، رکورد جدیدی در فوتبال دنیا به ثبت خواهد رسید. هیچ مثلث تهاجمی در فوتبال دنیا نتوانسته در یک فصل در همه رقابت ها همچون MSN گلزنی کند و این سه مهاجم ارزشمند بارسلونا امشب برابر بتیس می توانند رکورد فصل گذشته خود را نیز بهتر کنند. آیا آدان می تواند حداقل امشب مانع این رکوردشکنی شود؟

دیدگاه‌ها