کد خبر : 1323213 | 16 اردیبهشت 1395 ساعت 22:34 | 56.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهن دمبابا برای شاگرد مهدوی كیا

دو بازیکن تیم آکادمی کیا عناوین برترین بازیکن و آقای گل تورنمت مونیخ آلمان را به دست آوردند.

پیراهن دمبابا برای شاگرد مهدوی كیا

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم آکادمی کیا که برای حضور در تورنمت یک روزه آكادمي شبانه‌روزي آلمان(دي اف آی) به مونیخ سفر کرده بود، امروز پس از دو پیروزی و یک تساوی در مرحله گروهی، پیروزی مقابل تیم میزبان در نیمه نهایی و شکست برابر بایرن مونیخ در فینال به مقام دوم رسید تا دستاورد خوبی از این مسابقات داشته باشد.

در پایان این تورنمت یادگار رستمی که در بازی اول برابر سالزبورگ اتریش 2 گل و دیدار سوم مقابل گروتر فورت آلمان یک گل زده بود عنوان بهترین گلزن مسابقات را کسب کرد و میثم رضایی نیز با اکثریت آرا مربیان تیم‌های حاضر در تورنمت مونیخ آلمان برترین بازیکن بازی‌ها شد.

او سال گذشته نیز در تورنمت نروژ عنوان بهترین بازیکن مسابقات را از آن خود کرده بود و حالا با درخشش در تورنمت مونیخ آلمان شایستگی‌های خود را بیش از پیش ثابت کرد.

ضمن اینکه دمبابا مهاجم سابق تیم‌های چلسی و بشیکتاش که اکنون در شانگهای شنهوآ چین بازی می‌کند نیز پیراهنی که با آن برای چلسی به میدان می‌رفت را به مسئولان برگزاری تورنمت مونیخ ارسال کرده بود تا به برترین بازیکن اهدا کنند که آنها نیز این پیراهن را به میثم رضایی دادند.

اعضای تیم اشتوتگارت آلمان نیز پیراهن‌های امضاء شده تیمشان را به تیم آکادمی کیا که نمایش خوبی در این مسابقات داشتند و از راه دوری برای شرکت در این تورنمت آمده بودند هدیه کرد.

 

 

دیدگاه‌ها