کد خبر : 1323587 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 13:57 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

عباسی:

تاج مشکلات اقتصادی و بحث صداوسیما را حل کند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید انتظارش از مهدی تاج این است که مشکلات اقتصادی و بحث صداوسیما را با حضور در فدراسیون فوتبال حل کند.

 تاج مشکلات اقتصادی و بحث صداوسیما را حل کند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سعید عباسی پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: علی‌رغم کش و قوس‌های گذشته، مجمع فعلی که از اسفندماه به اردیبهشت ماه انتقال یافت از آرامش خوبی برخوردار بود و همه از این مجمع استقبال کردند. شرایط فعلی رو به بهبود است گرچه باز هم لابی‌گری حرف اول را می‌زند. اما این شرایط که رو به بهبود است به نفع فوتبال‌مان خواهد بود. با همدلی نتیجه بهتری را می‌گیریم.

 

او درباره انتظاراتش از مهدی تاج در 4 سال آینده گفت: از دید مدیران عامل باشگاه‌ها حساسیت بیشتر است. مدیران باشگاه‌ها در موارد مختلفی درگیر فوتبال هستندو انتظار داریم تاج مشکلات و مباحثی که در سازمان لیگ بود را در فدراسیون فوتبال مرتفع کند. ما از لحاظ اقتصادی و در بحث صداوسیما با مشکلاتی مواجه بودیم که تاج با راهکارهای خود می‌تواند آن‌ها را حل کند.

او درباره اینکه گفته می‌شود دو هفته پایانی لیگ برتر شاید پخش نشود، تاکید کرد: من عضو مجمع سازمان لیگ هستم و تا به حال چنین چیزی را نشنیده‌ام.

 

عباسی درباره موفقیت تراکتور در آسیا و وضعیت این باشگاه گفت: ما با تغییر مربی توانستیم روند رو به رشدی را طی کنیم و طبیعی است که در این شرایط از مربی‌مان برای فصل آینده برنامه بخواهیم. البته این کار با مصوبات هیات مدیره و بودجه سال آتی انجام می‌شود. نوسانات تراکتور در فصل جاری زیاد بود اما به این وضعیت سروسامان دادیم و الان درگیر آسیا و مباحث مالی هستیم.

 

مدیرعامل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم 21 بازی انجام دادیم و همین موضوع تاثیر زیادی در نوسانات تیم من داشت و گاهی اوقات مشکلاتی را برای تیم‌مان به وجود آورد. قلعه‌نویی اشراف زیادی به فوتبال آسیا دارد و توانست در دور اول لیگ قهرمانان آسیا با تراکتورسازی موفق شود. در دو، سه سال گذشته با تونی اولیویرا در آسیا موفق نبودیم. در ابتدای لیگ هم ما تغییرات زیادی داشتیم. در سال‌های قبل بازیکنان شاخصی مانند علی کریمی و... از تیم ما جدا شدند اما سرمربی فعلی تا حدود زیادی توانست به ما کمک کند. الحق و الانصاف نمی‌توانیم از بازیکنان‌مان هم بگذریم. به قولی خیلی از مربیان ما یک تیم ملی کوچک هستیم اما می‌توانستیم نوسانات کمتری داشته باشیم.

 

او در پایان درباره پیراهن‌های جدید تیم ملی فوتبال گفت: این پیراهن را ندیده‌ام اما فکر نمی‌کنم ویژگی چندان خاصی داشته باشد. ما کشور بافرهنگ و دارای هنری هستیم اما در این پیراهن هنر خاصی دیده نمی‌شود.

دیدگاه‌ها