کد خبر : 1323650 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 16:59 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

زردپوشان هتل نرفتند، در زمین هم حضور نخواهند یافت؟

بیانیه بازیکنان نفت؛ تکلیف‌مان را مشخص کنید

بازیکنان نفت در فاصله کمتر از یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ پانزدهم خواهان مشخص شدن تکلیف قراردادهای خود هستند.

بیانیه بازیکنان نفت؛ تکلیف‌مان را مشخص کنید

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که علیرضا منصوریان تیم با بحران مدیریت و مالی دچار شده اش را مهیای دو دیدار پایانی می کند، بازیکنان این تیم در تصمیمی دسته جمعی عنوان کردند برای بازی فردا در اردو حضور نخواهند یافت تا تکلیف شان مشخص شود.


مدیران نفت مراحل پایانی واگذاری این باشگاه را دنبال می کنند و در این بین بازیکنان نگران این هستند تا در این فاصله کوتاه مانده به پایان رقابت ها به قراردادهای خود نرسند. این مساله باعث شده تا آنها با صحبتی که با علیرضا منصوریان داشته اند اعلام کنند نمی خواهند در بازی فردا حضور یابند و به همین منظور در اردو و هتل حاضر نخواهند شد و راهی منازل خود شدند.


بازیکنان نفت که تا به امروز کمتر از 30 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند تا پیش از پایان فصل نگران دریافتی خود هستند و در صحبتی که داشته اند عنوان کردند تا زمان مشخص شدن تکلیف شان در بازی حضور نخواهند یافت. سیدجلال حسینی، سعید لطفی، مهدی شیری، وحید حمدی نژاد، وحید امیری و ... جزو بازیکنانی هستند که گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این موضوع، خواسته اصلی خود را اینگونه عنوان کرده اند که تا پیش از دیدار فردا برابر فولاد خوزستان باید تکلیف آنها مشخص شود و باشگاه با نماینده مشخص باب مذاکره را با آنها باز کند و شرایط پایان فصل را مشخص کند. آنها خواستار این هستند تا پیش از روز پایانی فصل با چک یا هر نامه دیگری تضمین دریافتی خود را از باشگاه به دست آورند تا به این شکل برای دو بازی بعدی آماده شوند.


نفت تهران در حال حاضر در کورس سهمیه لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و فردا در دیدار حساس هفته بیست و نهم به مصاف فولاد خوزستان در استادیوم تختی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها