کد خبر : 1323902 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 16:03 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با رئال

مربی‌والنسیا: از بارسا و اتلتیکو پاداش نمی‌گیریم

آیستاران، مربی والنسیا که ماه گذشته جانشین گری نویل شد، دریافت هرگونه پاداش از بارسا و اتلتیکو در صورت پیروزی در برنابئو را رد کرد.

مربی‌والنسیا: از بارسا و اتلتیکو پاداش نمی‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا امروز از ساعت 19.30 در سانتیاگو برنابئو میهمان رئال مادرید خواهد بود در حالیکه برای خفاش های مستایا، این بازی جنبه تشریفاتی دارد ولی برای رئالی ها بازی مرگ و زندگی محسوب می شود. رئال هم اکنون با یک امتیاز اختلاف از بارسا و اتلتیکو در جایگاه سوم قرار دارد و دو هفته تا پایان لالیگا، برای امیدوار ماندن به قهرمانی نیاز مبرم به کسب سه امتیاز بازی با والنسیا دارد.

 

مربی والنسیا در نشست خبری خود در واکنش به شایعه دریافت پاداش از بارسلونا و اتلتیکو برای شکست دادن رئال گفت:" چنین چیزی صحبت ندارد و بدان برخورد نکرده ام. قهرمانی به خود بارسلونا و اتلتیکو بستگی دارد و آنها می دانند که ما برای پیروزی بر رئال نیاز به انگیزه مالی نداریم و اگر پیشنهادی هم به ما می شد قبولش نمی کردیم.

 

برای ما این یک بازی مثل همه بازی های دیگر است و اگر بارسا و اتلتیکو کار خودشان را به درستی انجام دهند، نیازی به کمک ما نخواهند داشت. فکر نمی کنم سرنوشت لالیگا به پیروزی ما بر رئال بستگی داشته باشد و ما در این مورد تعیین کننده نیستیم."

دیدگاه‌ها