کد خبر : 1324161 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 10:35 | 91.3K بازدید | 2 دیدگاه

زدو خورد گروهی بیرون آزادی (عکس)

مکانیزم خروج تماشاگران از استادیوم همانند ورود آنها به استادیوم دارای اشکال است!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود بسر بردن در هزاره سوم و عصر ارتباطات و سپری شدن پانزده دوره از لیگ برتر هنوز بلیط فروشی اینترنتی نهادینه نشده و تماشاگر برای بازی های حساس مجبور است از ساعت ها پیش از شروع بازی در استادیوم حاضر شود و طبیعی است وقتی بازی شروع می شود نای تشویق تیم حریف را نداشته باشد.


چیزی به نام پیش خرید بلیط ها و نشستن روی صندلی خود اگر دقایقی پیش از بازی وارد استادیوم شوید هنوز در فوتبال ما معنی پیدا نکرده! در فوتبال حرفه ای مبادی ورودی و خروجی طرفداران دو تیم با هم متفاوت است تا پیش و بعد از بازی با هم رویارو نشوند و درگیری به وجود نیاید.


تصاویری که نگاه می کنید مربوط به بعد از بازی استقلال – تراکتورسازی است. تماشاگران با یکدیگر زد و خورد می کنند. جنگ خیابانی!


فقط می توان ابراز تاسف کرد! آیا این ها اگر به عنوان یک شهروند عادی در خیابان ها با هم برخورد کنند به یکدیگر توهین و تعرض می کنند؟ مسلما نه. متاسفانه فوتبال بهانه ای شده برای هنجار شکنی و آسیب رساندن به یکدیگر! فقر فرهنگی در فوتبال ما بیدا می کنند و بی شک مسبب آنها متولیان فوتبال هستند.


وقتی بازیکن در جریان بازی به سرمربی پیشین خود توهین می کند خیلی نباید از تماشاگران انتظار داشت. گویی به تماشاگران گفته اند رقیب دشمن است و گرنه نیازی به این گونه دشمنی و زد و خورد نیست.


استقلال و تراکتورسازی در لیگ برتر رقیب یکدیگرند که عدم حضور یکی از آنها لطف رقابت را از دیگری می گیرد. اگر استقلال نباشد لیگ برتر برای پرسپولیس صفایی ندارد. همین طور سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن و...


همه تیم ها به لیگ برتر جذابیت و گرمای خاصی می دهند.


واقعا نمی دانیم دلیل این زد و خورد چیست؟ به خصوص که فوتبال پدیده آمده برای لذت بردن...


عکس: اکبر توکلی

دیدگاه‌ها