کد خبر : 1324558 | 21 اردیبهشت 1395 ساعت 16:10 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کادنا سر

آربلوا: کینه ای از پیکه به دل ندارم

در چند ماه اخیر جنگ لفظی سختی بین پیکه و آربلوا در شبکه های اجتماعی درگرفته بود.

آربلوا: کینه ای از پیکه به دل ندارم

به گزارش "ورزش سه"، پیکه در یکی دو سال اخیر بارها به رئال مادرید طعنه زده بود تا اینکه آربلوا در صدد این شد تا پاسخ کنایه های پیکه را از طریق توئیتر بدهد. همین مساله به بالارفتن تنش بین این دو بدل شد. آربلوا دو روز پیش آخرین بازی خود با پیراهن رئال را در برنابئو برگزار کرد و هواداران و هم تیمی هایش مراسم وداع ویژه ای نیز برایش ترتیب دادند.

 

 

آربلوا در مصاحبه با کادنا سر در مورد اتفاقات رخ داده بین او و پیکه گفت:" باید بگویم که از پیکه هیچ کینه ای به دل نگرفته ام. آسوده خاطرم و معتقدم اگر پاسخ او را دادم بخاطر دفاع از تیم محبوبم بود و کار اشتباهی نکردم. اگر این یک اشتباه بود، پس در باقی عمرم نیز مرتکب آن خواهم شد چون هرجا احساس کنم به رئال کنایه ای زده شده واکنش نشان خواهم داد. من از رئال جدا خواهم شد ولی هر زمان به من نیاز باشد در کنارش خواهم بود. فکر نمی کنم هیچگونه بی احترامی ای به پیکه و هواداران بارسا کرده باشم."

 

کاسیاس:" از پیغام او بخاطر خداحافظی من از رئال خوشحال شدم و از او متشکرم چون می توانست نسبت به این مساله واکنشی نشان ندهد. درست است که هیچگاه رابطه خیلی خوبی با هم نداشتیم ولی مشکلی هم بینمان وجود نداشت."

دیدگاه‌ها