کد خبر : 1324581 | 21 اردیبهشت 1395 ساعت 18:42 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌های مدیرعامل جدید سایپا در مورد کادرفنی

مدیرعامل جدید باشگاه سایپا گفت: کادرفنی فصل آینده را با خرد جمعی اعضای هیات مدیره انتخاب می‌کنم.

صحبت‌های مدیرعامل جدید سایپا در مورد کادرفنی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رضا درویش در مورد انتخابش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سایپا اظهار داشت: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا این حکم را به من داده است و من امیدوارم بتوانم کمک‌حال باشگاه باشم، البته در همه امور باید با خرد جمعی تصمیم‌گیری شود و من به تنهایی برای باشگاه تصمیم نخواهم گرفت و نظر تک تک اعضای هیأت مدیره مهم است.

 

وی در مورد اینکه در بازی با نفت رجبی سرمربی سایپا خواهد بود یا فرد دیگری را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کند، گفت: منطقی  نیست که بخواهیم برای یک بازی مربی را تغییر بدهیم، باید این بازی آخر هم برگزار شود و سپس برای کادر فنی با کمک اعضای هیأت‌مدیره تصمیم‌گیری کنیم.

 

درویش در مورد مجید جلالی گفت: جلالی یک مربی بااخلاق است که هر جا بوده مثل یک معلم برای آن تیم و باشگاه زحمت کشیده، شأن جلالی باید حفظ شود، البته منافع باشگاه هم مهم است. من نمی‌دانم وضع قرارداد جلالی با باشگاه چگونه است. امروز تازه حکم مدیرعاملی من صادر شده است.

 

مدیرعامل جدید باشگاه سایپا در مورد اینکه هدفش برای فصل آینده چیست، گفت: هدف تیم باید کسب سهمیه آسیایی باشد، اما جوان‌گرایی در تیم هم مهم است و باید تیمی جوان و اخلاق‌محور تشیکل بدهیم، ضمن اینکه سایپا می‌تواند در رشته‌های دیگر به‌جز فوتبال تیم‌داری کند و موفق باشد. اهالی ورزش من را می‌شناسند و وقتی مدیری با اهالی ورزش ارتباط نزدیک و تنگاتنگی دارد نیمی از راه را طی کرده است، اما اگر مدیری با اهالی ورزش بیگانه باشد، به مشکل برمی‌خورد. برخی از رؤسای فدراسیون‌ها و بسیاری از پیشکسوتان فوتبال به من لطف دارند.

 

درویش در مورد اینکه چه زمانی کارش را در باشگاه آغاز می‌کند، گفت: من از روز شنبه درباشگاه سایپا مستقر می‌شوم و فکر می‌کنم بهتر است تا قبل از انجام بازی آخر در باشگاه حاضر نشوم، زیرا ممکن است حضورم بازخورد منفی داشته باشد.

دیدگاه‌ها