کد خبر : 1324811 | 22 اردیبهشت 1395 ساعت 16:54 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

نبردی که کاش بازنده نداشت

کاکو ها یا ولک ها! مسئله اینست

لیگ دسته اول به ایستگاه اخر رسیده و مسافران خود را یکی یکی در مقصد های مختلف پیاده می کند

کاکو ها یا ولک ها! مسئله اینست

به گزارش "ورزش سه"، در بالای جدول پیکان و ماشین سازی دو مسافر لیگ برتر به ترتیب در هفته۳۶ و ۳۷از قطار دسته اول قبل از پایان راه پیاده شدند و حالا منتظر همراه سوم خود هستند  ودو تیم فجر شهید سپاسی و نفت آبادان  برای سهمیه اخر لیگ برتر در هفته اخر شانس خواهند داشت .


اما عملیات صعود در ابادان خواهد بود جایی که با شرایطی که دو تیم فجر شهید سپاسی و نفت ابادان دارند همه چیز انگار از قبل از اغاز لیگ طراحی شده بوده که لیگ دسته اول هم فینال داشته باشد ؛در حالی که خرمشهر میزبان جام حذفی است و استقلال خوزستان در اهواز یکی از فینال های لیگ برتر را برای تعیین قهرمانی بازی خواهد کرد سر ابادان هم بی کلاه نمانده است و تقدیر فوتبال این فصل ایران به خوزستان و سه میزبانی مهمش گره خورده است .


فجر شهید سپاسی دیروز در شیراز دقیقه ۹۲ تب لیگ برتر را به شیراز منتقل کرد تا در روزهایی که فوتبال فارس دیگر ان شادابی گذشته را ندارد در کنار عطر بهار نارنج ،عطر لیگ برتر را از دور به شیرازی ها هدیه دهد .فجر یک نیم فصل اول  را در رده های اول و دوم با پیکان در کورس بود ،در حالی که در همان تعطیلات نیم فصل خودروسازان تهرانی  با در اختیار گرفتن بهترین مدافع زرد پوشان از این تیم سبقت گرفتند و فجر  باید در هفته اخر به دنبال خوشبختی گمشده اش بگردد ،جالب اینجاست که سیر نزولی فجر از بازی رفت این تیم با نفت ابادان شروع شد.


در حالی که هر دو تیم در سراسر ایران طرفداران خاص خود را دارند  و دوست داشتیم هر دو تیم در لیگ برتر فصل اینده حضور داشته باشند اما فقط یک سهمیه برای لیگ برتر باقی مانده است .فجر شهید سپاسی ۶۰ امتیازی است و با یک امتیاز برتری به نفت ابادان بر سکوی سوم ایستاده است .شاگردان دست نشان  از پنج بازی اخر خود ۱۳ امتیاز بدست اورده اند و فجری ها از همین تعداد بازی خود از هفته ۳۳به بعد ۱۰امتیاز کسب کرده اند .


ابادانی ها باید این بازی را ببرند و تنها با کسب سه امتیاز می توانند جشن صعود بگیرند و فجر با یک تساوی هم لیگ برتری خواهد شد.
 باید تا دوشنبه هفته اینده  انتظار کشید و دومین فینال خوزستانی لیگهای فوتبال ایران را از ابادان تماشا کرد ،انکار گرمی این بازی به داغی تمام روزهای تابستان ابادان خواهد شد...

دیدگاه‌ها