کد خبر : 1328661 | 07 خرداد 1395 ساعت 11:13 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

تفاوت‌های کمیته اخلاق با کمیته صیانت

رییس کمیته صیانت از سلامت فوتبال توضیحاتی را درباره شرح وظایف این کمیته ارائه کرد.

تفاوت‌های کمیته اخلاق با کمیته صیانت

به گزارش "ورزش سه"، حجت‌الاسلام علیرضا علیپور با حضور در برنامه ورزش و مردم درباره فعالیت‌های کمیته صیانت از سلامت فوتبال عنوان کرد:‌ ما باید در حوزه فردی و سازمانی مراقب باشیم. در فدراسیون فوتبال مبنای کار پیشگیری از تخلف است. این دیدگاه غلط است که بخواهیم اول کسی تخلف کند و بعد ما مچش را بگیریم. اما درست این است که از تخلف پیشگیری شود. ابتدا نظارت، بازرسی و سپس در صورت نیاز صیانت و نگهداری می کنیم تا از تخلف پیشگیری شود. مجموع این نظرات باعث شد کمیته ای به نام صیانت از سلامت در کارگروه های مختلف به وجود بیاوریم.


رئیس کمیته نظارت، بازرسی و صیانت صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: این کمیته ماموریت های خاصی دارد و ستاد متشکلی است از کسانی که مستقیما و غیر مستقیم با فوتبال در ارتباط هستند مثل حراست فدراسیون فوتبال، پلیس داخلی و بین الملل و ... برای پیشگیری از تخلف در فوتبال. حال اگر کسی تخلف کرد باید با او برخورد کرد.
وی درباره تفاوت نظرات و بازرسی با کمیته اخلاق افزود: منافاتی ندارد. کمیته اخلاق باید درباره اش تاج تصمیم بگیرد. ماموریت های کمیته صیانت، برقراری ارتباط با نهاد قضایی مستقل است. بنابراین کارها تعریف شده و این دو کمیته با یکدیگر متفاوت است.

دیدگاه‌ها