کد خبر : 1333932 | 26 خرداد 1395 ساعت 20:37 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض کاپیتان دوم نفت به دنیامالی

اعتراض حمدی‌نژاد به دنیامالی و سیاست‌هایش

مدافع نفت تهران به سیاست احمد دنیامالی بابت انتقال امتیاز باشگاه نفت به انزلی انتقاد کرد و آن را غیر ورزشی و حرفه ای خواند.

اعتراض حمدی‌نژاد به دنیامالی و سیاست‌هایش

به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی نژاد در ابتدای صحبت هایش به خبرنگار ما گفت: اول باید این مساله را بگویم که اعتراض من به انتقال نفت به انزلی یا هر جای دیگر به خاطر شخص خودم نیست و خوشحالم در این فوتبال حداقل دو نفر مرا می شناسند و فوتبالم را دیده ام و می توانم در فصل آینده حداقل یکی دو پیشنهاد داشته باشم. به این دلیل به این مساله اعتراض دارم که حق جوانان تهرانی در این قضیه خورده شده است.

 


وی ادامه داد: آقای دنیامالی مگر شما نماینده مردم تهران نیستید؟ شما نماینده مردم تهران هستید یا انزلی؟ شما باید برای جوانان استان تهران با حداقل 10 میلیون جمعیت برنامه ریزی کنید و فراغت آنها را مهیا کنید یا جای دیگر؟

 


حمدی نژاد ادامه داد: آقای دنیامالی که ادعا می کند نفت چون هوادار نداشت و کسی به این تیم توجه نداشته مگر بازی های ما در لیگ قهرمانان آسیا را ندیده است؟ ما میانگین حداقل 20 هزار هوادار را در این دیدارها داشتیم. زمانی این تماشاگران برای تیم ما به استادیوم می آمدند که دو تیم استقلال و پرسپولیس در دیدارهای داخلی شان اینقدر تماشاگر نداشتند. باید دخالت سیاسیون که سررشته ای از ورزش ندارند و به دنبال رسیدن به مقاصد دیگر هستند خاتمه یابد.

 


بازیکن باتجربه نفت در فصل گذشته در ادامه انتقاداتش گفت: آقای دنیامالی چرا نمی گویند به چه دلیل نگذاشتند این تیم در تهران و با اسپانسری که به توافق رسیده بود به کار ادامه دهد و با رایزنی‌های عجیب خود جلوی این مساله را گرفتند. اما ایشان با رابطه های سیاسی و به صورت قسطی این تیم را می خواهند در اختیار بگیرند!

 


حمدی نژاد در پایان گفت: بار دیگر می گویم من این اعتراض را به خاطر شخص خودم نمی کنم و برای تمام مردم انزلی و هواداران ملوان هم احترام قائلم و برای فصل آینده هم پیشنهاد دارم اما چرا تهران باید یکی از تیم های خود را از دست دهد و مشخص نشود بر سر بازیکنان جوان این تیم چه بلایی بیاید و سرنوشت شان چه شود. از تمام رسانه ها و هوادارانی که در این مدت در کنار ما بودند و حمایت کردند هم تشکر می کنم و دعا می کنم تصمیمات سیاسی از ورزش دور شود. مطمئنا هواداران ملوان و بازیکنان انزلی هم به این شکل دوست ندارند راهی لیگ برتر شوند. این مساله را هم در نظر بگیرید این آقایانی که این روزها به دنبال خرید تیم برای ملوان هستند در روزهایی که ملوان در لیگ برتر بود و البته مشکلات مالی داشت کجا حضور داشتند؟ چرا آن زمان به فکر ملوان و هواداران و مردم انزلی نبودند؟

دیدگاه‌ها