کد خبر : 1334440 | 29 خرداد 1395 ساعت 10:33 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بلژیک - جمهوری ایرلند

دو تیم بلژیک و جمهوری ایرلند، امشب در دور دوم مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بلژیک - جمهوری ایرلند

به گزارش "ورزش سه"، بلژیک که از مدعیان قهرمانی شناخته می‌شد ، در دیدار اول شکست خورده و حالا باید دید در دیدار دوم می‌تواند اولین پیروزی خود را دشت کند.

 

1117989

 

 

بلژیک

شاگردان ویلموت مقابل ایتالیا شکست سنگینی متحمل شدند و این در حالی بود که انتظار می‌رفت آنها شروع خوبی در جام داشته باشند و برای رقبا خط و نشان بکشند. به نظر می‌رسد بی تجربگی بازیکنان جوان این تیم ضربه سختی به آنها زده و دلیل نتیجه نگرفتن بلژیک با وجود ستاره های متعدد، همین موضوع باشد. آنها در حال حاضر قعرنشین جدول گروهشان هستند ولی با توجه به شکست سوئد، با یک پیروزی می‌توانند به رده ی دوم صعود کنند.  باید دید آیا بلژیک می‌تواند با اقتدار از سد ایرلند بگذرد یا در دام این تیم نیز گیر خواهد کرد.

 

 

 

جمهوری ایرلند

ایرلند در دیدار اول خود در یورو مقابل سوئد با تساوی بدون گل متوقف شد و حال دیداری تعیین کننده پیش رو دارد. با توجه به اینکه تیم‌های سوم گروه نیز شانس صعود به دور بعد را دارند و همچنین با شکست سوئد مقابل ایتالیا، امتیاز گرفتن ایرلند در این مرحله می‌تواند گام بلندی برای تاریخ سازی باشد. تیم های بریتانیایی تا به اینجای کار در این مسابقات خوب کار کرده اند و باید دید جمهوری ایرلند هم مثل انگلیس، ولز و ایرلند شمالی می‌تواند نتیجه بگیرد یا نه.

 

ترکیب احتمالی:

 

1120512

دیدگاه‌ها