کد خبر : 1335071 | 31 خرداد 1395 ساعت 13:19 | 96.7K بازدید | 2 دیدگاه

مهاجرانی: در موضوع شخصی او و برانکو دخالت نکنید!

آقای کی‌روش! فوتبال حساب و کتاب دارد

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد خواسته سرمربی تیم ملی برای در اختیار گرفتن بازیکنان نامعقول بوده است.

آقای کی‌روش! فوتبال حساب و کتاب دارد

حشمت مهاجرانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره درگیری ایجاد شده میان کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ، مشکلاتی که میان تیم ملی و باشگاه ها ایجاد شده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


آقای کی‌روش! فوتبال حساب وکتاب دارد
از قدیم الایام فوتبال حساب و کتاب خاص خودش را داشته است. فوتبال منطق و زبان خودش را می فهمد و منطق فوتبال می گوید اگر تیم ملی بازی داشته باشد، در درجه اول تیم ملی بیشترین اهمیت را دارد اما در زمانی که هیچ مسابقه ای در برنامه وجود ندارد و فیفا دی هم نیست، اولویت با باشگاه است. باشگاه های فوتبال اکنون در حال آماده سازی با نفرات جدید هستند و حق دارند که بازیکنان خود را بخواهند.


باشگاه ها همواره به تیم ملی کمک کردند
باشگاه های ایرانی همواره به تیم ملی فوتبال کمک کرده اند و کی روش هم این موضوع را خوب می داند؛ پس بهتر است کی روش با منطق فوتبال اظهارنظر کند. خواسته کنونی باشگاه ها نامعقول نیست و باید احترام گذاشته شود. به هر حال باشگاه ها می خواهند دوران آماده سازی خود را سپری کنند و بدون بازیکن نمی توانند این کار را انجام دهند.


در مساله شخصی کی روش و برانکو دخالت نکنید
صحبت هایی که کی روش انجام داده، به موضوع شخصی اش با برانکو ایوانکوویچ برمی گردد. کی روش کاری به مربیان ایرانی نداشته و اگر توهینی کرده، با برانکو اختلاف دارد.برانکو و کی روش هردو خارجی هستند و کارنامه خوبی دارند. حالا درگیری هایی ایجاد شده است و برانکو خودش می داند که پاسخی به کی روش بدهد یا نه. این موضوع شخصی است و پیشنهادم به اهالی فوتبال این است که به این موضوع ورود نکنند. بیانیه کی روش هم کاملا به برانکو برمی گردد و به نظرم نباید مربیان ایرانی به خودشان بگیرند.


فدراسیون زیر سوال رفت
فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد. به هر حال کی روش یک برنامه داده و فدراسیون قبول کرده است. کی روش وقتی می بیند برنامه اش هوا می شود، حق دارد ناراحت شود. البته این موضوع چیزی از نامعقول بودن خواسته سرمربی تیم ملی کم نمی کند اما فدراسیون فوتبال زیر سوال رفته است. چون کی روش می گوید من برنامه ام را از قبل اعلام کرده بودم و می توانستید موافقت نکنید.


تضعیف فوتبال ایران
من فکر می کنم این مسائل بیشتر از هرچیز فوتبال ایران را زیر سوال می برد و باعث تضعیف این فوتبال می شود. ما نباید در فوتبال اجازه دهیم چنین بحث هایی وارد شود ولطمه بزند. تیم ملی ایران شرایط حساسی دارد و اول از هرچیز دود مسائل حاشیه ای به چشم کی روش می رود.

دیدگاه‌ها