کد خبر : 1335871 | 03 تیر 1395 ساعت 12:55 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

پکرمن: داور باعث شکست ما به شیلی شد

خوزه پکرمن، سرمربی تیم ملی کلمبیا به انتقاد از داور دیدار نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا مقابل شیلی که با شکست 2-0 تیمش به پایان رسید پرداخت.

پکرمن: داور باعث شکست ما به شیلی شد

به گزارش "ورزش سه"، شروع ضعیف کلمبیا باعث شد تا آنها تا دقیقه 11 از حریف خود 2-0 عقب بیفتند و البته تا پایان 90 دقیقه، گلی در شیکاگو به ثمر نرسید. شاگردان پکرمن در شروع نیمه دوم 10 نفره شدند و شرایط آب و هوایی و رعد و برق های شدید باعث شد بازی برای دو ساعت به تاخیر بیفتد و هرگونه امید بازگشت کلمبیا از بین رفت.پکرمن پس از بازی داور را مقصر حذف تیمش از رقابت‌ها می‌دانست.

 

1121917


او گفت:" باید به خاطر داشته باشیم که شروع ضعیفمان باعث شد دو گل دریافت کنیم ولی در طول بازی اتفاقاتی بود که هیچکدام به نفع ما گرفته نشد. در واقع فکر می‌کنم داور ناعادلانه سوت زد. پس از اشتباهاتی که در نیمه اول داشتیم، در نیمه دوم سعی کردیم که بازی را به تساوی بکشیم که یک پنالتی واضح به نفع ما گرفته نشد که می‌توانست نتیجه بازی را عوض کند. پنالتی بسیار واضح بود و داور سوت نزد و کمی پس از آن،‌ بازیکن ما به خاطر یک خطای قابل بحث اخارج شد. داور نتوانست بازی را مدیریت و هدایت کند. او نتوانست اهمیت آن را درک کند و تاثیر زیادی روی نتیجه گذاشت."

دیدگاه‌ها