کد خبر : 1338130 | 12 تیر 1395 ساعت 21:14 | 89.7K بازدید | 0 دیدگاه

مثل هواداران پرسپولیس به شهباززاده توهین نمی‌کنیم

سرمربی استقلال در پایان دیدار دوستانه تیمش با تیم امید این باشگاه پاسخگوی خبرنگاران بود و به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در پایان دیدار تدارکاتی تیمش برابر امیدهای استقلال که با نتیجه 5 بر صفر به سود این تیم پایان یافت برابر خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.


سرمربی آبی‌پوشان در ابتدا درباره شرایط این تیم گفت: این اولین مسابقه ما بود. در بازی تدارکاتی مثل گذشته برای نتیجه نگاه نمی‌کنم. برای مهم انجام کار تاکتیکی و رسیدن به تغییر روند در بازی است.

وی با اشاره به حضور علی سامره روی نیمکت تیم امیدهای این باشگاه گفت: ما می خواهیم کار تاکتیکی انجام دهیم. می خواهیم تغییر روند بدهیم. شروع مان از تیم امید بود زیرا حق تیم علی سامره بود که با ما بازی کند. ما می خواستیم هم کار تاکتیکی انجام دهیم و هم از نظر فیزیکی تحت فشار باشیم. دو سه بازیکن خوب که سامره معرفی کرده بود امروز دیدم. ما با روشن هم صحبت کرده ایم تا با آکادمی همکاری کنیم. می خواهیم کریمی ها را پیدا کنیم. ما بازیکنانی داریم که چند میلیارد قیمت دارند و برنامه ما این است تا چنین بازیکنانی را تولید کنیم.


منصوریان درباره برنامه های آتی اش برای استقلال گفت: ما بازی بعدی مان را در اردوی ارمنستان برگزار خواهیم کرد. ضمنا دوست داریم در آنجا با تیمی که ایرانی باشد بازی کنیم یک بازی دیگر را انجام خواهیم داد که آخرین بازی ما خواهد بود و سعی می کنیم با تیمی که سطح آن بالاتر از لیگ برتر باشد بازی کنیم. ما اعتقاد داریم 11 بازیکن در استقلال فیکس نیستند و 23 بازیکن داریم که با آنها وارد مسابقات می شویم.
او درباره حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آتی گفت: امیدوارم سهمیه امارات کم شود و ما با شرایط 1+3 قدم به پلی آف بگذاریم اگر اماراتی ها سهمیه شان بیشتر شود به ضرر ما و پرسپولیس میزبان می شود و ما میهمان در آن فضا هم ما رنگی نگاه نمی کنیم و پرچم ما پرچم سه رنگ کشورمان است.


منصوریان بار دیگر با تهدید شاگردانش برای رقابت برای حضور در ترکیب اصلی گفت: سال قبل در نفت بازیکن قلمی به نام حق دوست را گرفتم که برخی به من گفتند این بازیکن را برای چه می خواهی همان بازیکن در بازی با پرسپولیس برای ما گل زد و استقلال هم رقابت بین 18  نفر است نه 11 نفر.

 

علیرضا منصوریان در اشاره به انتقال سجاد شهباززاده کنایه ای هم به رقیب سنتی شان در رابطه با انتقال طارمی و رضاییان و جوی که هواداران و مسوولان پرسپولیس به راه انداختند زد و گفت: ما به پیشرفت بازیکن نگاه مثبتی داریم من با سجاد صحبت کردم و امسال روی او حساب می کردم. زوج کاوه و سجاد در سایپا امتحان پس داده بود و من می خواستم همین زوج را در استقلال داشته باشم. وقتی سجاد به من گفت پیشنهاد دارم هم خوشحال شدم و هم ناراحت حالا هم اگر پیشنهادی باشد که به منافع باشگاه و او کمک کند درباره اش صحبت می کنیم باید منافع باشگاه نیز تامین شود. اگر سجاد بخواهد بیاید قدمش روی چشم او پسر مودبی است نگاه ما هم مثل دیگر تیم ها نیست اگر او بخواهد برود هواداران ما توهین نمی کنند.

 

وی ادامه داد: ما دوست نداریم در فضای مجازی شرایطی ایجاد شود که کار سجاد را خراب کند من نمی دانم که چه اتفاقی افتاده اگر سجاد قرار داد بسته است با باشگاه باید صحبت کند و سهم باشگاه لحاظ شود و اگر نه قدمش روی چشم ماست. سجاد شماره ای روی پیراهنش دارد که سال ها روی تن من بود.

 


سرمربی استقلال در ارتباط با احسان حاج صفی و احتمال پیوستن‌اش وی به استقلال گفت: اولویت احسان آلمان است اما اگر او به ایران بیاید دو تیم سپاهان و استقلال اولویت های وی خواهند بود. به هرحال سپاهان خانه وی است و ما هم تیمی پرطرفدار هستیم و بازیکنانی مثل احسان باید این شانس را داشت باشند که در برابر 20، 25 میلیون هوادار بازی کنند. نه پشت پرده ای و نه میان پرده ای در میان مذاکرات ما با وی وجود ندارد. ما علاقه به جذب حاج صفی داریم و سعی مان این است با مدیر برنامه اش صحبت کنیم. وی قبلا در تیم ملی شاگرد خودم بوده و صحبت های منطقی با هم  انجام دادیم.


منصوریان درباره شرایط کنونی استقلال و اینکه با توجه به حضور ستاره ها همه از این تیم انتظار قهرمانی دارند گفت: تعریف تان از ستاره چیست؟ هرکسی که در استقلال و پرسپولیس بازی کند در برابر این همه هوادار می تواند ستاره شود. اما باید در این شرایط قبول هم داشته باشیم که جوانان هم وارد این تیم شوند مثل بازیکنانی که در تست استفاده کردیم. در حال حاضر حضور بازیکنانی چون کاوه رضایی، آرش افشین و بختیار رحمانی باعث می شود که هم میانگین سنی تیم پایین بیاید و هم هواداران از ما توقع قهرمانی داشته باشند که طبیعی است اما ما می خواهیم در ابتدا روند بازی‌مان را عوض کنیم. در سال های گذشته شکل بازی تیم زیبا نبود و همین مساله سبب شد که تعداد هواداران کم شود اما فکر می‌کنم در حال حاضر حضور بازیکنانی چون رحمتی، خسرو حیدری و هرایر و ... می‌تواند انگیزه‌ای شود تا هواداران برای دیدن آنها به ورزشگاه بیایند.

 


سرمربی استقلال در واکنش به این سوال که حضور این ستاره‌ها برای کادرفنی استقلال خطر ندارد؟ گفت: اگر نظر من را بخواهید بهترین تیم 10 سال اخیر استقلال تیم سال 1384 بود که خودم در آن بازی می کردم. از آن بهتر تیم لیگ دوازدهم بود که در تمام نقاط زمین ستارگان تیم ملی حضور داشتند. بازیکنانی چون نکونام ، آندو، فریدون زندی، فرهاد مجیدی، امیرحسین صادقی و ... همه از لحاظ بدنی در اوج بودند. هوادار باید انگیزه کافی داشته باشد و این انگیزه از دیدن ستارگان و گرفتن نتیجه توسط تیم و بازی زیبا به وجود می آید.

 


منصوریان درباره شرایط جانواریو اذعان داشت: ما وی را به اسم رابسون می شناسیم من از کمیته فنی و مدیر باشگاه خواهش کردم که در 20 دقیقه تمرین شرایط او را ببینیم البته هر اتفاقی می افتاد مسوول آن ما بود و مثلا اگر لگدی می خورد و مصدوم می شد 700، 800 میلیون تومان هزینه را از دست می دادیم اما او احترام گذاشت و امروز در تمرین حضور یافت. جانواریو امشب رسما با ما قرارداد خواهد بست.

 


منصوریان درباره شکایت پرسپولیس از کنعانی بیان داشت: من ساعت 11:30 فهمیدم که او قراردادی ندارد و ساعت 12:30 با وی قراردادبستم مساله به همین سادگی بود و تنها مرجع ما هم سازمان لیگ است در هرحال پرسپولیس برای ما رقیبی قابل احترام است.

دیدگاه‌ها