کد خبر : 1338571 | 14 تیر 1395 ساعت 14:28 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم مقابل فنرباغچه بالاتر از حد انتظار ظاهر شدند

کمالوند: فن‌پرسی دور زمین می‌دوید

سرمربی تیم گسترش فولاد اعلام کرد تیم فنرباغچه به غیر ازچند بازیکن خارجی تمام نفراتش را در دیدار دیروز در اختیار داشته است.

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیروزی 3 بر صفر دیروز تیمش مقابل فنرباغچه اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. این مسابقه در کمپ تیم فنرباغچه در حضور 5 هزار هوادار برگزار شد. خوشبختانه بازیکنانم بالاتر از حد انتظار ظاهر شدند و پیروز شدیم. یک بازی جاندار و تحت فشار را شاهد بودیم و در کل راضی هستم.


وی ادامه داد: خوشبختانه مصدومی هم ندادیم. فقط علیرضا نقی زاده دچار کشیدگی خفیفی شد که مشکلی ندارد. دیشب بعد از این بازی به کمپ تمرینی خودمان برگشتیم و از امروز هم کارمان را دنبال می کنیم.

 

 

1124444


سرمربی گسترش فولاد درباره اینکه گفته می‌شود فنرباغچه با نفرات کامل مقابل گسترش فولاد حضور پیدا نکرده، عنوان کرد: اینطور نیست. فنرباغچه فقط 4، 5بازیکن خارجی اش که درگیر مسابقات یورو هستند را در اختیار نداشت. فن‌پرسی هم در ترکیب تیم بود اما به دلیل خستگی دور زمین دوید و بازی نکرد. به طور کلی بازی خوبی انجام دادیم. 


کمالوند در پایان افزود: ما آخرین بازی تدارکاتی خود در ترکیه را روز 17 تیرماه با تیم هولنتاری رومانی انجام می دهیم. این تیم در جدول لیگ رومانی چهارم شده است و بازی با آنها می تواند به ما کمک کند. روز 20 تیرماه نیز به اردویمان پایان می دهیم و به تبریز برمی گردیم.

دیدگاه‌ها