کد خبر : 1340266 | 22 تیر 1395 ساعت 09:46 | 62.6K بازدید | 4 دیدگاه

به مدیراجرایی استقلال لقب عابربانک ندادیم، مجیدی کم‌لطفی نکند

پورحیدری: دست نوازی درد نکند!

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: دادن لقب عابربانک به مدیراجرایی استقلال درست نیست.

پورحیدری: دست نوازی درد نکند!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم،  منصور پورحیدری درباره اینکه آیا کار استقلال در نقل‌وانتقالات به پایان رسیده است یا خیر، اظهار داشت: علیرضا منصوریان باید در این زمینه نظر بدهد. یکی از بازیکنانی که منتظر وضعیت او هستیم، احسان حاج‌صفی است. وضعیت سجاد شهباززاده هم مشخص نشده و منتظر بازگشت کادر فنی استقلال از ارمنستان هستیم تا در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه استقلال تیم نسبتاً خوبی را برای فصل آینده بسته است، تصریح کرد: پرسپولیس و تراکتورسازی هم در نقل‌وانتقالات خوب کار کرده و تیم‌های خوبی بسته‌اند، اما از سایر تیم‌ها اطلاعی ندارم.

فرزاد مجیدی روز گذشته در گفت‌وگو با تسنیم عنوان کرد که منصور پورحیدری با اشاره به استقلال فصل گذشته گفته این تیم ششم هم نمی‌شود. سرپرست تیم  استقلال در واکنش به اظهارات مجیدی گفت: به خاطر انگیزه دادن به بازیکنان، شوخی کرده و چون بیمار بودم این جمله را مطرح کردم. مجیدی در نبود من خیلی زحمت کشید اما نمی‌دانم منظور صحبت‌های او چیست.

پورحیدری در خصوص اینکه مجیدی گفته او و نصرالله عبداللهی به مدیر اجرایی استقلال لقب عابربانک را داده بودند، گفت: چنین چیزی درست نیست. این فرد کارهای اجرایی تیم را برعهده داشت و البسه تیم را تامین می‌کرد. علاوه بر این، او کارهای سفر استقلال به شهرستان‌ها و تهیه بلیت را انجام می‌داد. این صحبت‌ها کم لطفی فرزاد است. اگر من از کسی ناراحتی دارم، نباید دیگری را خراب کنم.

وی در واکنش به اظهارات محمد نوازی مبنی بر اینکه پورحیدری کاری غیر از انتقاد انجام نمی‌داد، تصریح کرد: دست نوازی درد نکند. گذشته‌ها گذشته و صحبت کردن فایده‌ای ندارد.

دیدگاه‌ها