کد خبر : 1340834 | 24 تیر 1395 ساعت 12:23 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

به درخواست استقلال رسیدگی می‌کنیم

صالحی: محرومیت رحمتی قطعی است

علیرضا صالحی ، رئیس کمیته استیناف در اختیار گرفتن پرونده باشگاه استقلال را تایید کرد و گفت در جلسات هفته آتی به درخواست باشگاه استقلال رسیدگی خواهد کرد.

صالحی: محرومیت رحمتی قطعی است

 

به گزارش "ورزش سه"، وی در توضیح بیشتر گفت: روز سه شنبه پرونده ای از سوی کمیته انضباطی برای ما ارسال شد که به باشگاه استقلال تعلق داشت. محتویات آن را مطالعه نکردم اما به نظر می رسد در مورد اعتراض باشگاه استقلال به محرومیت در نظر گرفته شده برای تماشاگران این باشگاه از سوی کمیته انضباطی باشد. انشاالله در هفته آتی به این درخواست رسیدگی خواهیم کرد.


صالحی در خصوص وضعیت مهدی رحمتی گفت: محرومیت تا سه جلسه قطعی است و این اجازه را نداریم به این پرونده رسیدگی کنیم. طبیعتا اگر درخواستی هم از ما شده باشد بر اساس قانون قابل رسیدگی نیست.


ر ئیس کمیته استیناف در خصوص اینکه مهدی رحمتی به حساب فدراسیون فوتبال پول ریخته و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده اش شده است، گفت: از آنجایی که محرومیت تا سه جلسه قطعی است و قابل طرح در کمیته استیناف نیست ما حق ورود به این پرونده را نداریم اما مهدی رحمتی برابر با قانون قابل تجدید نظر خواهی ویژه را داده که مرجع رسیدگی به این درخواست کمیته انضباطی است. به واقع کمیته انضباطی می تواند دوباره این پرونده را بررسی کند و مهدی رحمتی بر همین اساس درخواست داده است.


علیرضا صالحی در خصوص اینکه رای نهایی چه خواهد بود: در مورد محرومیت باشگاه استقلال و یا هر درخواست دیگری که مطرح شده باشد من هیچ گونه پیش داوری ندارم. باید پرونده را به همراه دیگر اعضاء مطالعه و بررسی کنیم و آنوقت رای صادر کنیم. من پرونده را ندیدم و نمی توانم اظهار نظر صریحی داشته باشم.

دیدگاه‌ها