کد خبر : 1340877 | 24 تیر 1395 ساعت 15:51 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

رئال مادرید-پوگبا، تردیدهایی که وجود دارند

گزینه اول خرید رئال برای نقل و انتقالات تابستانی تا همین یک ماه پیش پل پوگبا بود اما حالا زیدان و مدیران رئال برای جذب ستاره فرانسوی یووه تردیدهایی جدی دارند.

رئال مادرید-پوگبا، تردیدهایی که وجود دارند

به گزارش "ورزش سه"، یک یورو 2016 ضعیف برای پوگبا باعث شده است نگاه مدیران رئال به این بازیکن عوض شود. نمایش های دور از انتظار پوگبا که هرگز نتوانست چهره درخشانی از خود در فرانسه نشان دهد باعث شده است تا رئال مادرید از موضع قبلی خود در قبال این بازیکن عقب نشینی کند.

120 میلیون یورو برای پوگبا؟ شاید اگر او در یورو می درخشید و به ستاره اول تیمش بدل می شد، پرداخت چنین رقمی برای جذب او قابل توجیه بود اما حالا شاید مورینیو و مدیران یونایتد که اصلی ترین رقیب رئال در راه جذب پوگبا هستند نیز برای خرید این بازیکن دچار تردید شده باشند.

 

1125363

 

پوگبا پس از اتمام یورو راهی لوس آنجلس شد تا تعطیلات تابستانی خود را در ایالات متحده سپری کند. نزدیک به او مینو رایولا، مدیز برنامه های مورد اعتمادش حضور دارد و قرار است دو طرف تا پایان جولای، در مورد تمدید قرارداد با یووه یا جدایی از این تیم، تصمیم نهایی را بگیرند. یوونتوس خواهان تمدید قرارداد پوگبا است و از سوی دیگر رئال و یونایتد نیز خواهان جذب این بازیکن.

 

زیدان، سرمربی رئال امروز از تعطیلات بازخواهد گشت و نشستی با فلورنتینو پرز خواهد داشت تا در مورد برنامه های باشگاه برای فصل بعد به جمع بندی نهایی برسند. زیدان خواهان تقویت رئال است و نه ایجاد انقلاب در تیمی که با همین دارایی هم پتانسیل قهرمانی در فصل آینده را دارد.

زیدان مجموعه ای همگون و یکدست می خواهد و بیم این می رود که در صورت پرداخت 120 میلیون یورو برای پوگبا، توازن موجود در تیم از بین برود و به همین دلیل است که رئال بصورت جدی نسبت به جذب پوگبا با چنین رقمی دچار تردید شده است.

هنوز گزینه پوگبا روی میز مدیران رئال وجود دارد و بطور کامل نمی توان احتمال جذب او را رد کرد اما حداقل در شرایط فعلی، پرداخت 120 میلیون برای وی از دید رئالی ها کاملا اغراق آمیز به نظر می رسد.

 

منبع:مارکا

 

دیدگاه‌ها