کد خبر : 1341614 | 27 تیر 1395 ساعت 18:15 | 63.5K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز تحت تاثیر بازگشت طارمی و غیبت برانکو

گزارش تمرین پرسپولیس

پرسپولیسی ها در بازگشت از اردوی اوکراین اولین تمرین خود را در استادیوم شهید کاظمی در حالی برگزار کردند که بازگشت مهدی طارمی و غیبت برانکو از نکات جالب توجه آن بود.

به گزارش "ورزش سه"، اولین تمرین پرسپولیس در بازگشت از اوکراین در حالی برگزار شد که برانکو ایوانکوویچ به دلیل اتفاقات رخ داده در ترکیه در بازگشت از کرواسی با مشکل مواجه شده و در آن غیبت داشت.


نکته دیگر تمرین امروز را می توان به بازگشت مهدی طارمی از ترکیه و حضور او در تمرینات پرسپولیس که با استقبال ویژه و البته بخشش هواداران همراه بود دانست.


در ادامه گزارش کامل تمرین امروز سرخپوشان را مشاهده خواهید کرد.


- تمرین راس ساعت 18 در استادیوم شهید کاظمی برگزار شد و حدود 3 هزار هوادار این تیم با حضور روی سکوها به تشویق بازیکنان پرداختند.


- پیش از آغاز تمرین، مهدی طارمی در رختکن این تیم مورد استقبال هم تیمی هایش قرار گرفت و بازار عکس یادگاری نیز داغ بود.


- بازیکنان با شروع تمرین با تشکیل تونل انسانی از مهدی طارمی استقبال کردند و او با عبور از جمع بازیکنان وارد زمین شد و مورد تشویق قرار گرفت.


- دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس نیز امروز با شماره پیراهن های 75 و 80 در تمرین حضور یافتند و مورد استقبال هواداران قرار گرفتند. نکته جالب توجه در مورد پل یانسکی و پریمیوف به تشویق آنها از سوی هواداران با شعار کشتی گیر مربوط می شود که با واکنش آنها نیز همراه بود و آنها با نمایش عدد 6 از هواداران تشکر کردند!


- با توجه به غیبت برانکو ایوانکوویچ، تمرین زیر نظر کریم باقری برگزار شد و کمک مربی ایرانی برانکو ایوانکوویچ شاگردانش را برای انجام این تمرین مهیا کرد.


- وحید امیری و مهدی طارمی پیش از آغاز تمرین لحظاتی با محمود خوردبین در مورد پیراهن شماره 9 جلسه برگزار کردند و در پایان امیری با بازگرداندن پیراهن شماره 9 به آقای گل فصل گذشته با پیراهن شماره 19 در تمرین حضور یافت.

 

1127152


- سیدجلال حسینی، در ابتدای تمرین بابت بازگشت مهدی طارمی و همچنین تولد این بازیکن به او تبریک و خیرمقدم گفت.


- تمرین با صحبت های ابتدایی محمود خوردبین و کریم باقری آغاز شد و سرپرست و کمک مربی پرسپولیس به بازیکنان خیر مقدم گفتند.


- بازیکنان در ابتدا در سه گروه به گرم کردن بدن های خود پرداختند و در ادامه با پاسکاری تمرین را دنبال کردند.


- یاد و خاطره هادی نوروزی، کاپیتان فقید سرخپوشان در تمرین امروز توسط هواداران زنده نگه داشته شد و آنها به تشویق او پرداختند.


- بازار کری خوانی بین طرفداران پرسپولیس نیز داغ است و آنها با ذکر خاطرات شیرین پیروزی بر استقلال در دربی از طارمی خواستند بار دیگر در دربی آینده آمادگی خود را به رخ رقیب بکشد و البته کنایه ای نیز به کاوه رضایی زدند.


- مهدی طارمی برای اینکه آمادگی خود را به رخ بازیکنان بکشد در چند صحنه با حرکات نمایشی و البته لایی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد که با واکنش و تشویق هواداران نیز همراه شد.

دیدگاه‌ها