کد خبر : 1341838 | 28 تیر 1395 ساعت 15:56 | 179K بازدید | 9 دیدگاه

بعد از استقبال باورنکردنی از آقای گل

طارمی در آستانه با انگیزه‌ترین فصل تاریخ

استقبال فوق‌العاده بازیکنان پرسپولیس از مهدی طارمی، دل هواداران را به تیم امسال پرسپولیس قرص کرده است.

طارمی در آستانه با انگیزه‌ترین فصل تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، اینکه مهدی طارمی با چه شرایطی به پرسپولیس بازگشته را تنها مدیران این باشگاه می‌توانند پاسخ دهند و تنها نکته‌ای که از روز گذشته تا به الان می‌توان از شرایط سرخپوشان استخراج کرد به همدلی و اتحاد قابل درک  آنهاست که از نیمه‌های فصل گذشته تاکنون ادامه داشته است.


مهدی طارمی بعد از مذاکره با مسوولان پرسپولیس و در پاسخ به پیشنهاد آنها اعلام کرد با در نظر گرفتن شرایط اعلام شده به زودی تصمیم نهایی‌اش را در این باره اعلام خواهد کرد و البته یک روز بعد از تست باشگاه ریزه اسپور حضور یافت تا موجی از تنفر توسط هوادارانی پرسپولیس که با حضورش در باشگاه امیدوار شده بودند را به دنبال خود ببیند. او البته خیلی زود ساز جدایی از ریزه اسپور را سر داد تا شایعه بازگشتش به فوتبال ایران شنیده شود و در روزی که تمامی بازیکنان ریزه اسپور چمدان‌های خود را برای حضور در اردوی آماده سازی این تیم در ترکیه بسته بودند، آنها را همراهی نکرد و ساعاتی بعد نیز راهی تهران شد تا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند.


بازگشت مهدی طارمی نیز مخالفان و موافقان خاص خودش را داشت و برخی‌ها عنوان می‌کردند بازیکنی که امید آنها را ناامید کرده و با عنوان این مساله که سفرش به ترکیه تفریحی است پای میز مذاکره با ریزه اسپور نشسته نباید بار دیگر به تیم بازگردد و در سمت مقابل هم عده‌ای با عنوان این مساله که او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته تیم و با توجه به عملکرد فوق‌العاده‌اش شرایط خوبی را برای این تیم و هوادارانش ساخته بود موافق او هستند.

 

1127174


با این حال اما نکته جالب توجه استقبالی بود که روز گذشته بازیکنان و دست اندرکاران پرسپولیس از مهدی طارمی صورت دادند و باعث شدند تا جو در روی سکوهای محل تمرین این تیم نیز تغییر یابد و هواداران به تشویق این بازیکن بپردازند. مهدی طارمی که در بدو حضور در تهران و با مراجعه به باشگاه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده بود از هواداران بابت مسائل رخ داده عذر می‌خواهد، در استادیوم شهید کاظمی ابتدا با تونل استقبال بازیکنان مواجه شد و در ادامه نیز کیکی که به مناسبت تولد او تدارک دیده شده بود کاملاً سورپرایز شد. طارمی که پیش از این اتفاقات شرایط روحی خوبی نداشت یکی از بهترین تمرینات خود را پشت سر گذاشت و همچون گذشته با حرکات تکنیکی و فردی‌اش هواداران را به وجد آورد.


باز هم می‌توان گفت سوای مسائلی که پشت پرده حضور و بازگشت مجدد این بازیکن به پرسپولیس وجود دارد، این شرایط دوستانه و جوی که در تیم به نمایش گذاشته شده می‌تواند هواداران را به اتحاد بین بازیکنان برای رسیدن به هدفشان در این فصل امیدوار کند و مهدی طارمی نیز می‌تواند با انگیزه‌ای که از این اتفاقات گرفته و برای جبران کدورت‌های موجود بین هواداران بار دیگر در ترکیب این تیم عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و در نهایت پرسپولیس و برانکو برنده این اتفاقات لقب گیرند.


اتحاد موجود در بین بازیکنان جوان این تیم که از فصل گذشته و بعد از درگذشت هادی نوروزی به عنوان کاپیتان این تیم به اوج خود رسیده بود، همچنان دیده می‌شود و این لازمه تیمی است که به گفته مدیرانش برای موفقیت در سه جام پیش رو در رقابت‌های این فصل حاضر شده است.

دیدگاه‌ها