کد خبر : 1343374 | 03 مرداد 1395 ساعت 12:01 | 52.2K بازدید | 6 دیدگاه

یارکشی تاج برای روز مبادا

سیاست؛ حرف اول مراسم برترین‌های سال

مراسم انتخاب بهترین های لیگ پانزدهم فوتبال ایران در حالی برگزار می شد که انتظار می رفت این مراسم چهره فوتبالی تر بیشتری به خود می گرفت.

سیاست؛ حرف اول مراسم برترین‌های سال

به گزارش "ورزش سه"، در بیشتر کشورهای صاحب فوتبال به خصوص در اروپا انتخاب بهترین های هر فصل فوتبال باشگاهی به عنوان نماد قدرت و ابهت این رقابت ها به بهترین شکل ممکن و با چهره های صاحب نام فوتبال و ورزش کشورها برگزار می شود و به هیچ عنوان در این مراسم ها از سیاسی کاری های مرسوم در دنیا دیده نمی شود درست برخلاف مراسمی که دیشب شاهد برگزاری آن در برج میلاد تهران بودیم.


از انتخاب چهره های غیر فوتبالی برای اعطای جوایز بهترین های فوتبال گرفته تا تجلیل از هیات های فوتبال و روسای  این هیات ها گرفته تا حضور ناگهانی اعضای هیئت رییسه روی سن ، همه و همه دست به دست هم داد تا شاهد یکی از سیاسی ترین مراسم های انتخاب بهترین های فوتبال در آستانه لیگ شانزدهم باشیم. برای اثبات این ادعا تنها کافی است به نکات زیر دقت کنید.

 


تجلیل از هیات ها


مراسم تحت الشعاع تجلیل از هیات های فوتبال استان ها قرار داشت . وقتی از سه هیات فوتبال آذربایجان شرقی، اصفهان و خوزستان در مراسم انتخاب بهترین های فصل فوتبال باشگاهی تجلیل می شود و البته مجری محترم نیز مفصل در این باره صحبت می کند ، بازهم به یاد نقش مهم هیئت ها به جای باشگاه ها در انتخابات فدراسیون  فوتبال می رسیم و لزوم جلب رضایت آنها که حرف اول هر مجمعی هستند .

 


جوایز در دستان چهره های غیر فوتبالی


همه جای دنیا مرسوم است تندیس های در نظر گرفته شده برای چهره های برتر در دستان اهالی فوتبال و خاک خورده های این رشته پرطرفدار قرار گرفته و به برنده ها اعطا شود اما دیشب شاهد حضور چهره هایی روی سن بودیم که  ارتباط چندانی با فوتبال نداشتند! از رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح گرفته تا رئیس دادگاه جرائم ورزشی و رییس کمیته مسابقات و مشاور اقتصادی فدراسیون و...  همه به روی سن رفتند جایزه فوتبالی ها را دادند در حالی که فرامرز ظلی پیشکسوت فوتبال ایران اولین جایزه را اهدا کرده بود که انتخاب بهتری به نسبت سایرین بود .

 


گزارشگر جایزه مرد سال را داد!


در هیچ مراسمی در دنیا پیش نیامده که مجری یک برنامه ورزشی توپ طلای سال فوتبال را به بهترین بازیکن اعطا کند که این اتفاق شب گذشته برای اولین بار در ایران رخ داد!

 

1128682


قصه عابدینی و هیات رئیسه فدراسیون


امیر عابدینی به عنوان یکی از چهره های سرشناس مدیریت فوتبال ایران به عنوان آخرین کسی که به روی سن رفت تا نام بهترین بازیکن سال را بخواند در اقدامی عجیب به یکباره از اعضای هیات رئیسه دعوت کرد تا به روی سن بروند و جایزه بهترین بازیکن سال را بدهند آن هم در شرایطی که هیچ لزومی نداشت اعضای هیات رئیسه حاضر باشند.

 

1128683

 


بهترین بازیکن هول هولکی


همیشه انتخاب مرد سال فوتبال گل سرسبد این گونه مراسم ها تلقی می شود اما این بار برای اولین بار شاهد بودیم که انتخاب مرد سال فوتبال ایران در لحظاتی صورت گرفت که نه نظمی بر سالن حاکم بود نه انضباطی بر روی سن سالن که تصاویرش به صورت زنده در حال پخش بود. کمبود زمان و برگزاری شتاب زده و سراسیمه مراسم از سوی دو مجری ، دعوت جمع زیادی از مهمانان به روی سن آن هم از جانب کسی که باید خود به تنهایی توپ طلا را به طارمی می داد و نه در حضور هیات رئیسه و مجری برنامه 90 و ... همگی دست به دست هم داد تا حساس ترین لحظه مراسم برای مخاطبان تلویزیونی و حاضران در سالن به بدترین لحظه تبدیل شود!

 

1128674

 

 

 


البته برای برگزاری این مراسم زحمات زیادی کشیده شده بود اما کار خوب تیمی که وله های مراسم را آماده کرده  بود ، این طور قربانی شد .

دیدگاه‌ها