کد خبر : 1343440 | 03 مرداد 1395 ساعت 14:39 | 78.8K بازدید | 9 دیدگاه

استقلال را تنبیه فیزیکی کردند!

منصوریان: هرگز علیه برانکو حرف نمی‌زنم

سرمربی استقلال با روحیه ای خوب در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران رفت.

منصوریان: هرگز علیه برانکو حرف نمی‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان که در اتفاقی عجیب مدیررسانه های کنار خود نمی دید، با عذرخواهی از خبرنگاران بابت عصبانیتش در مصاحبه روز پنجشنبه خود،در مورد بازی با نفت پاسخ آنها را داد:

 

نفت تهران باعث پیشرفت من شد

 

من به نفت به دلیل حضوری که در این تیم داشتم  و پیشرفت کردم احترام می گذارم. از نفت به دلیل رسیدن به رویای کودکی ام ممنون هستم. از میر شیبانی و ایرانیان به عنوان الگوی های اخلاقی نام می برم. به این تیم مدیون هستم و تا چند مدت قبل خودم را به عنوان سرمربی نفت معرفی می کردم. دو سالی که میهمان نفت بودم، تمام سعی و تلاشم را کردم تا این تیم را به نقطه ای برسانم که در نهایت در حذفی و لیگ و آسیا موفق باشیم. قرعه به ما خورده که باید اولین بازی را با نفت انجام بدهم که تیم سابق من است. با تمام وجود تلاش می کنم از نقاط قوت و ضعفی که هر دو طرف از یکدیگر می شناسند، استفاده کنیم تا اولین سه امتیاز را دشت کنیم. دوست صمیمی و خوبم در تیم نفت است و اگر ایشان به نفت نمی رفت این تیم به روزهای خوب خود نمی رسید. فوتبال بخشی از زندگی است و دایی دوست بیست ساله من است.

 

آستانه تحمل سرخابی ها کم است

 

استقلال و پرسپولیس آستانه تحملشون برای نبود هواداران کم است. رحمتی نیست و من به حسینی گفتم خدا دوستت داشت که بعد از برگشتن از ملوان به این تیم آمدی و شانس داری که به من و فوتبال ایران ثابت کنی که لیاقت جانشینی رحمتی را داری. اگر بتواند از این شرایط استفاده کند نگاه هواداران را خواهد داشت و می تواند رقیب رحمتی باشد. مهدی کاپیتان و وزنه روحی تیم ما است. روشهای تنبیهی باید برای هواداران استقلال و پرسپولیس و تراکتور عوض شود. پیش بینی می کردم اگر هواداران را می بخشیدند استادیوم پر می شد اما متولیان تصمیم گرفتند به جای تنبیهات مالی تنبیه فیزیکی انجام بدهند.

 

نبود هوادار به ضرر فوتبال است


ما به دنبال این هستیم که پر بودن ورزشگاه را به دیگر کشورها نشان دهیم. این تنبیهات منسوخ شده و خنده دار است. استقلال و پرسپولیس را با بایرن مونیخ مقایسه کنیم که از یک سال قبل بلیط هایش را می فروشد. اگر تیمی را محروم کنند به هواداران توهین می شود. مردم ما قدمت شش هزار ساله دارند و اگر جریمه را زیاد کنیم متوجه می شوند که از حساب باشگاه پول زیادی می رود. اگر جریمه صد یا دویست میلیونی باشد مطمئنا شرایط بهتر می شود.


استقلال دیر شروع کرد


استقلال جام حذفی را دیر تمام کرد و طبیعی بود که بخشی از بازیکنان ملی پوش نیز بیشتر استراحت کنند. استقلال دیرتر تمام کرد و ما دیرتر شروع کردیم. به مسیر بدنسازی تیمم اعتقاد دارم و در چند سال گذشته از این روش استفاده کردیم.  بدنسازی را اضافه کردم که با متد من هماهنگ بود. سعی کردیم تمرینات بدنسازی را کم و کوچک بکنیم تا بازیکنان سر حال به استقبال لیگ بروند. به 80% خواسته های خودمان رسیدیم و در تعطیلات لیگ به دنبال بالا بردن فشار تمرینات تاکتیکی هستیم.

 

تمام تمرکزم روی بازی با نفت است


تمام تمرکز ما بازی اول برابر نفت است. حاج صفی نیامده و سجاد نیز از جمع ما رفته است. از بازیکنانی که به استقلال آمدند بسیار راضی هستیم. سن تیم ما پایین آمده است که بسیار خوب است. ما باید یا جوان خوب داشته باشیم یا بایکن 25 تا 28 ساله با تجربه. دو بازیکن بالای سی ساله هم داریم،رحمتی و حیدری بازیکنان تیم ما هستند.


ترکیب ثابت نداریم


تا پایان فصل هیچ زوجی ثابت نیست. در نفت و تیم ملی امید حاشیه امنیتی برای هیچ کس نداشتیم. بازیکن های من می دانند که باید در بازی و تمرینات خوب باشند تا در بازی بعدی حضور داشته باشند.


ای تی سی رابسون صادر نشده است


آی تی سی رابسون نیامده است و اگر سهل انگاری از طرف باشگاه باشد با نیروی باشگاه برخورد می کنیم و اگر از سمت مدیر برنامه رابسون باشد با او برخورد می کنیم. تا الان نمی دانم چرا آی تی سی رابسون بعد از دو هفته صادر نشده است. زمانی که مشخص شود تقصیر چه کسی بوده ما برخورد می کنیم.

 

کنعانی زادگان؟


این حوزه مدیریتی است و من به توفیقی سپردم. جهانیان با طاهری جلسه داشته است و آخرین خبری که من دارم این است که با توافق دو مدیر مشکل حل شده است. ما حریف پرسپولیس در زمین هستیم و اما در خارج زمین منافع یکسان داریم. هر دو برای وزارت ورزش هستیم و آقای وزیر رئیس مجمع ما هستند. ما با پرسپولیس توافق خاموش داریم.


مصاحبه علیه برانکو و طاهری؟


من علیه برانکو صحبت کردم؟ اگر صحبتی مطرح می کنید باید ادله داشته باشد. من در مورد برانکو صحبت نکردم و کری نخواندم و تنها برای دفاع از منافع استقلال حرف زدم. در این دو سال استقلال را رها کردند اما من در این مسیر اجازه نمی دهم داین اتفاق بیفتد. برانکو به فوتبال ما خدمت کرده است و من هیچ وقت علیه ایشان حرف نمی زنم.

دیدگاه‌ها