کد خبر : 1343876 | 04 مرداد 1395 ساعت 20:56 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه بان حریف، ستاره بازی بود

قلعه نویی: این زمین، برای مسابقه نیست

سرمربی تیم تراکتورسازی نسبت به راحت گل خوردن تیمش ابراز ناراحتی کرد.

قلعه نویی: این زمین، برای مسابقه نیست

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در گام نخست لیگ برتر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه آمده است:


دو موقعیت داشتند و گل زدند
عملکرد تیم از نظر نتیجه خوب نبود از لحاظ کیفیت در دقایقی بد نبود. بین نیمه هم بعد از اینکه یک بر صفر جلو بودیم می‌شد اختلاف را بیشتر کرد. 2، 3  توپ آمد که دو گل خوردیم. این مشکل را سال قبل هم داشتیم.


دروازه بان حریف، ستاره بازی
در بازی امروز محمدرضا اخباری هیچ سیوی نداشت و ستاره بازی دروازه بان حریف بود. می توانستیم این بازی را با اختلاف 2، 3 گل ببریم اما متاسفانه این مهم حاصل نشد.


دلیل تعویض ادینیو
ادینیو را تعویض کردیم چون از بازی خارج شده بود. در زمان هایی از بازی بازیکنان ما امیدوار کننده نشان دادند که برای بازیهای بعدی امیدوار باشیم.از روزهای خوب کرار بود و او بازی خوبی داشت.


بدهی داریم اما هتل می گیریم
یک تشکر باید از مدیر هتل پارس داشته باشم. با اینکه تیم بدهی دارد اما هیچ وقت در هتل را به روی ما نبسته است. اینکه مکان بازی تغییر کرد، تمرکز ما را به هم زد. باید روی توپ های ارسالی روی دروازه کار کنیم. ما روی گل دوم نیز ضعف دفع توپ را داشتیم. آنجایی که محل تمرین است، درست نیست مسابقه دهیم. با این حال از مسئولان هیات و باشگاه که زحمت کشیدند، تشکر می کنم.


این زمین برای تمرین است
وقتی تیمی در زمین تمرینی بازی کند، این موضوع باعث می‌شود که بازیکنان انگیزه لازم را نداشته باشند و امیدوارم تا بازی با پیکان زمین چمن ورزشگاه یادگار امام درست شود و بتوانیم در این ورزشگاه به میدان برویم.


با قهرمان فصل قبل بازی کردیم
امروز با تیم قهرمان فصل گذشته بازی کردیم و بازیکنان این تیم از اعتماد به نفس بالاتری نسبت به سال گذشته برخوردار بودند و فکر می‌کنم دروازه‌بان تیم استقلال خوزستان بهترین بازیکن میدان بود و این از شانس تیم ماست که مقابل هر تیمی قرار می‌گیریم، روز خوب دروازه‌بان آن تیم می‌شود.

دیدگاه‌ها