کد خبر : 1344040 | 05 مرداد 1395 ساعت 11:41 | 25.6K بازدید | 1 دیدگاه

نمایش امیدوارکننده جانشین رحمتی

در غیاب رحمتی کادر فنی استقلال چاره ای نداشت تا به گلر دوم و جوان خود اعتمادکند، تصمیمی که درست از آب درآمد و شاهد نمایش امیدوارکننده ای از این بازیکن بودیم.

نمایش امیدوارکننده جانشین رحمتی

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که هفته ها اسیر مصدومیت بود و تنها یک هفته قبل از آغاز فصل مجوز بازگشت به تمرینات گروهی را دریافت کرده بود در جدال برابر نفت عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد و در چند صحنه با واکنش های خوب خود دروازه استقلال را نجات داد تا ثابت کند جانشین شایسته ای برای مهدی رحمتی است.


سیدحسین چه در نیمه نخست چه در نیمه دوم در انجام ماموریتی که به او محول شده بود سربلند ظاهر شد و روی صحنه تک گل نفت هم کاری از دستش برنمی آمد تا مانع باز شدن قفل دروازه اش شود چون اشتباهی که کنعانی زادگان در خط دفاع انجام داد مرگبار بود و مطهری هم این فرصت را از دست نداد.


با نمایشی که سیدحسین حسینی در جدال با نفت ارائه داد نگرانی نزد کادرفنی و طرفداران استقلال از بابت غیبت رحمتی در هفته دوم هم از بین رفت ضمن این که این عملکرد اعتماد به نفس حسینی را برای بازی حساس با استقلال خوزستان افزایش داد تا او نقطه اتکای تیمش در جدال با مدافع عنوان قهرمانی باشد.

دیدگاه‌ها