کد خبر : 1344091 | 05 مرداد 1395 ساعت 13:52 | 222.4K بازدید | 9 دیدگاه

تکه دوزی سفید روی لباس اصلی

داستان پیراهن‌های آب‌رفته استقلال (عکس)

آبی پوشان تهرانی با استفاده از پیراهن های دو تکه و عجیب در اولین دیدار برابر نفت خبرساز شدند.

 داستان پیراهن‌های آب‌رفته استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها در اولین دیدار خود در لیگ برتر با لباسی عجیب پای به میدان گذاشتند. آبی پوشان که پیش از این از لباس خود به شکل غیر رسمی رونمایی کرده بودند، در دیدار برابر نفت پیراهنی دو تکه بر تن کردند که پارچه ای سفید به پایین آن اضافه شده بود. بررسی تغییر طرح لباس استقلالی ها نشان می دهد که لباس اولیه استقلالی ها برای بازیکنان این تیم بسیار کوتاه بوده  و تیم تدارکات استقلال مجبور شده است این پارچه ها را به پایین پیراهن استقلال اضافه کند اما این کار پایان ماجرا نیست. بد سلیقگی استقلالی ها در اضافه کردن این پارچه های سفید نیز ادامه پیدا کرد و در حالیکه می توانستند با استفاده از پارچه های یک اندازه تا اندازه ای آبروی خود را حفظ کنند، اما با پارچه  نامتناسب  طراحی عجیب  پیراهن خود را تکمیل کردند.



 

1129264


البته بد سلیقگی و انتخاب پیراهن های بد تنها مربوط به استقلال نیست و بسیاری از تیم های لیگ برتری و حتی تیم ملی ایران با عقد قرارداد با شرکت های کم نام و نشان نتوانسته اند انتظارات هواداران خود را در روز افتتاحیه لیگ برتر برآورده کنند.

 

 

1129263

 

لباس در همه تیم های حرفه ای دنیا  یک بخش مهم از  شوی یک ساله یک تیم فوتبال است اما فوتبال ایران چندان توجهی به این نکات ندارد . این را می شود از لباس مدیران فوتیال هم دید و البته سلیقه مدیران تراز اول ورزشی در ماجرایی که برای لباس کاروان ایران در المپیک رخ داد .

 

1129265

دیدگاه‌ها