کد خبر : 1345330 | 10 مرداد 1395 ساعت 17:14 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

سیمئونه: انتظار بالایی از گامیرو دارم

اتلتیکو عزم خود برای رسیدن به موفقیت در فصل جاری را جزم کرده و به همین منظور، کوین گامیرو، مهاجم فرانسوی سویا را با 41 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

سیمئونه: انتظار بالایی از گامیرو دارم

به گزارش "ورزش سه"، گامیرو بی شک بر توان خط حمله اتلتیکو خواهد افزود. اتلتیکویی که هنوز داغ شکست در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال را از یاد نبرده است. روخی بلانکوس ها امروز در یک بازی دوستانه با یک گل مغلوب ملبورن ویکتوری استرالیا شدند؛ در حالیکه سیمئونه برای این بازی از ترکیبی از جوانان خود استفاده کرده بود.

 

1130419

 

ال چولو در نشست خبری پس از بازی گفت:" در پیش فصل قرار داریم و مهمتر از هر چیزی، آماده نگاه داشتن بازیکنان است. به همین دلیل در بازی امروز از کسانی استفاده کردم که در بازی مقابل تاتنهام به میدان نرفته بودند و نتیجه برای من مهم نبود. نشانه های خوبی در این بازی دیدم و تیم رو به پیشرفت قرار دارد."

 

گامیرو:" انتظارم از او بالاست. گامیرو می تواند و باید که گل های زیادی برای ما به ثمر برساند. هدف اتلتیکو، پیشرفت در لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری در مقایسه با فصل گذشته است. این مهمترین چالش ما در فصل آتی خواهد بود و کوین نقش مهمی در آن خواهد داشت."

دیدگاه‌ها