کد خبر : 1345532 | 11 مرداد 1395 ساعت 10:02 | 95.8K بازدید | 6 دیدگاه

خریدهای استقلال هنوز جواب ندادند

وریا و کنعانی زادگان متهمان ردیف اول شکست

دو خرید جدید استقلال در تابستان با گذشت دو هفته از لیگ هنوز نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند و با انتقادات زیادی از سوی طرفداران روبرو شدند.

وریا و کنعانی زادگان متهمان ردیف اول شکست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان برای سرو سامان دادن به ضعف های ساختار تدافعی استقلال در نقل و انتقالات به سراغ دو بازیکن سرشناس و ملی پوش رفت به این امید که با درخشش آنها مشکلاتش در خط دفاع به حداقل برسد.


برای پست دفاع راست انتخاب اول منصوریان وریا غفوری بود که فصل ناامیدکننده ای را در سپاهان گذراند اما چون این بازیکن سابقه خوبی در سال های گذشته داشت سرمربی استقلال روی جذبش پافشاری کرد و وریا هم با قراردادی نسبتا سنگین به جمع آبی پوشان پیوست تا زوج خسرو در جناح راست استقلال باشد. در دو بازی اخیر به خصوص در بازی دیشب در اهواز غفوری نه تنها نتوانست انتظارات را برآورده کند بلکه روی گل اول خوزستانی ها مقصر اصلی شناخته شد تا شروع ناامیدکننده ای با تیم جدیدش داشته باشد. وریا نه تنها روی گل بلکه در دفاع و حملات تیمش هم تاثیر چندان مثبتی نداشت و در بیشتر صحنه ها بازنده به تمام معنا بود.


دیگر خرید جدید استقلالی ها در خط دفاع هم عملکرد چندان بهتری از وریا نداشت تا مثل بازی هفته اول بیشترین هجمه انتقادات را به جان بخرد. محمدحسین کنعانی زادگان در جدال با استقلال خوزستان هم نشان داد که ضعف های زیادی در پوشش و بازیخوانی دارد و هنوز قواعد ابتدایی دفاع کردن را بلد نیست! در روزی که منصوریان در تصمیمی عجیب مگویان را به دفاع چپ برد تا زوج کنعانی زادگان-رابسون را بازی بدهد خرید جنجالی آبی ها بار دیگر پرانتقاد ظاهر شد تا طرفداران حسابی از او ناامید شوند.


با گذشت تنها دو هفته از فصل خیلی زود است راجع به عملکرد دو خرید جدید استقلال اظهار نظر کرد اما نمایشی که وریا غفوری و کنعانی زادگان مقابل نفت تهران و استقلال خوزستان داشتند شروع ضعیفی برای آنها به ارمغان داشت و این کار را برای هر دو نفر و به خصوص علیرضا منصوریان در هفته های آتی دشوارتر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها