کد خبر : 1345536 | 11 مرداد 1395 ساعت 10:22 | 21.7K بازدید | 4 دیدگاه

نمی خواستم شاهد خیانت به 30 جوان استقلالی باشم

سامره: لازم باشد کتبا هم استعفا می‌دهم

سرمربی امیدهای استقلال به شدت از اتفاقات و حاشیه هایی که در این چند هفته برای او و کادرش در تیم به راه انداختند گله مند است.

سامره: لازم باشد کتبا هم استعفا می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، علی سامره در دومین سال حضورش روی نیمکت رهبری امیدها به خاطر اختلافاتی که با حسن روشن مدیر برکنارشده آکادمی داشت از چند روز قبل از سمتش معلق شد اما با این اتفاق هم سکوتش را نشکست تا این که امروز در بیانیه ای از خداحافظی اش خبر داد و مدعی شد استعفای شفاهی اش را به مدیریت باشگاه ارائه داده است. با این چهره محبوب استقلالی ها پیرامون اتفاقات رخ داده گفتگویی انجام دادیم.


*بیانیه تندی صادر کردی؟
من به احترام باشگاه استقلال، طرفداران میلیونی اش و بسیاری از پیشکسوتان باشگاه در این چند هفته سکوت کردم و چیزی نگفتم اما واقعا دیگر تحمل این حرف ها برایم دشوار بود و باید یک سری واقعیات پنهان که وارونه جلوه داده شده بود را می گفتم چون نمی خواستم بیشتر از این شاهد خیانت به 30 جوان لایق باشم که می توانند آینده استقلال باشند.


*چطور؟
دوستان برای این که خودشان را تبرئه کنند و ما را متهم در این هفته ها اتهامات ناجوانمردانه ای به من و دستیارانم در تیم امید زدند که اول در درگاه خداوند و بعد در دادگاه و مقابل قضات محترم پاسخگو باشند. فکر می کنم در بیانیه ای که صادر کردم حرف ها شفاف گفته شده و مردو و طرفداران استقلال خود بهترین قضات هستند و می توانند قضاوت عادلانه ای داشته باشند.


*چرا از کار معلق شده بودی؟
نمی دانم. پاسخ این سئوال را باید از آقای افشارزاده بپرسید که من احترام زیادی برای شان قائل هستم. بعد از برکناری حسن روشن به من گفتند چند روزی سر کار نرو تا آب ها از آسیاب بیافتد و جو آرام شود در حالی که من کاری نکرده بودم که مستحق این رفتار باشم جزء این که از تیمم، کادرم و قداست مربیگری دفاع کردم.


*حالا واقعا استعفا دادی؟
بله، شفاهی استعفا دادم. البته تا چند ساعت دیگر جلسه ای در باشگاه برقرار خواهد شد که اگر لازم باشد به صورت کتبی هم استفعا می دهم.

دیدگاه‌ها