کد خبر : 1347450 | 17 مرداد 1395 ساعت 16:09 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید نوروزی؛

جدایی قطعی دنیل نوروزی از سپاهان

مهدی اخوان در پایان بازی با استقلال خوزستان عنوان کرد که دنیل نوروزی از تیم سپاهان جدا شده است و این بازیکن هم در گفت و گو با ورزش‌سه این خر را تایید کرد.

جدایی قطعی دنیل نوروزی از سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"،  سرپرست تیم سپاهان در پایان بازی برابر استقلال خوزستان که با برد 3 بر 1 این تیم همراه بود اعلام کرد دنیل نوروزی کارش با تیم سپاهان تمام شده است و شرایط برای حضور او فراهم نشده است.


دنیل نوروزی مدافع چپ فصل گذشته تیم وایله‌ بلدکلوب در کشور دانمارک، در ابتدای پنجره نقل و انتقالات با نظر ویسی به تیم سپاهان اضافه شد. این بازیکن سابقه بازی در تیم بروندبی دانمارک را هم در کارنامه دارد.


پس از ورود این بازیکن با پاسپورت ایرانی به کشور مصائب این بازیکن آغاز شد و ابتدا مصدومیت در تمرینات و سپس مشکل خدمت سربازی گریبان این بازیکن را گرفت. نوروزی اگر با پاسپورت دانمارکی به کشور وارد می‌شد، می توانست بدون مشکل برای سپاهانی‌ها به میدان برود ولی ورود با پاسپورت ایرانی برای او مشکل ساز شد. البته سپاهانی‌ها هم در این مدت بیکار نبودند و هم حاج‌صفی را به سمت چپ ترکیب خود اضافه کردند و ازسوی دیگرعملکرد آرمین سهرابیان در سه بازی گذشته و درخشش این بازیکن جوان باعث شد تا سپاهانی‌ها دیگر تلاشی برای به خدمت گرفتن این بازیکن نکنند و نگرانی آن‌ها بابت سمت چپ ترکیبشان رفع گردد.


البته سپاهان در صورتی تمایل به حفظ این بازیکن می توانست از یک سهمیه بازیکن خارجی خود استفاده کند و این بازیکن را با پاسپورت دانمارکی به بازی بگیرد ولی مثل اینکه سپاهانی‌ها تمایلی به استفاده از آخرین سهمیه خارجی خود برای پر کردن دفاع چپ تیم خود نداشته‌اند و پیگیر این موضوع هم نشدند.


حالا دنیل نوروزی یا باید به دانمارک برگردد و یا اگر بخواهد در ایران بازی کند باید یکی از تیم های نظامی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند. ضمن اینکه اکثر تیم‌ها چه در ایران و چه در دانمارک نفرات خود را نهایی کرده‌اند باید ببینیم در نهایت این بازیکن چه تصمیمی برای آینده فوتبالی خود خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها