کد خبر : 1348123 | 19 مرداد 1395 ساعت 17:27 | 88.1K بازدید | 0 دیدگاه

معادله رامین رضائیان پیچیده‌تر شد

هافبک راست تیم پرسپولیس یک جلسه دیگر را هم با باشگاه برگزار کرد و حالا دو طرف باید تصمیم نهایی که کار آسانی هم نخواهد بود را بگیرند.

معادله رامین رضائیان پیچیده‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، مصائب رامین رضائیان ستاره فصل پیش پرسپولیس هنوز ادامه‌دار است و با اینکه او قراردادش را با باشگاه ترکیه‌ای فسخ کرد اما هنوز وضعیتش برای فصل جاری مشخص نیست. رضائیان مشخص شد که حداقل تا نیم فصل نمی‌تواند در پرسپولیس بازی کند و حالا دو راه پیش روی این بازیکن وجود دارد اول اینکه تا نیم فصل هیچ تیمی نداشته باشد تا لیست پرسپولیس برای او جا باز کند و راه بعدی حضور او به تیم دیگری به جز پرسپولیس است.


با توجه به اینکه بازی های تیم‌ملی پیش رو است و او باید تیمی داشته باشد تا هم در شرایط آمادگی باقی بماند و هم کادرفنی عملکرد او را ببینند، به نظر می‌رسد رامین باید تیم  جدیدی را برای خود انتخاب کند. او حالا چند پیشنهاد دارد که می‌تواند فوتبال خود را در جایی به غیر از پرسپولیس ادامه دهد اما این اتفاق نمی‌تواند به نفع تیم برانکو باشد چراکه حضور رضائیان در تیم‌هایی که رقیب مستقیم پرسپولیس هستند، برای آنها اتفاق مثبتی محسوب نمی‌شود.


با اینکه مذاکرات بین رامین رضائیان و باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه‌دار است، اما احتمال حضور این بازیکن در تیم‌هایی که مدعی قهرمانی نیستند محتمل‌تر است. رضائیان با پرسپولیس قراردادی دو ساله دارد و باشگاه با توافق دو طرف حالا باید تصمیم نهایی را بگیرد.

دیدگاه‌ها