کد خبر : 1348481 | 20 مرداد 1395 ساعت 17:05 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

روزی که آرش هت تریک کرد و جاودانه شد

گزارش ویژه: حس عشق و انتقام برای برهانی

آرش برهانی بعد از 9 سال حضور در استقلال فردا باید روبه‌روی تیم سابقش بازی کند، موضوعی که حساسیت بازی با پیکان را بسیار بیشتر از قبل می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، آرش برهانی از لیگ هفتم به استقلال آمد و همواره یکی از مردان وفادار این باشگاه بود، بازیکنی که به گفته خودش پیشنهادهای نجومی از تیم‌های لیگ‌برتری را رد کرد تا وفاداری‌اش را به آبی‌های تهرانی ثابت کند اما این بازیکن با نظر علیرضا منصوریان در لیست مازاد استقلال قرار گرفت تا با پیوستن به پیکان وارد چالشی جدید شود.


برهانی فردا بعد از 9 سال حضور در استقلال باید روبه‌روی تیم سابقش قرار بگیرد و خیلی‌ها منتظرند ببیند که آیا انگیزه او به کار تیم پیکان خواهد آمد یا نه؟ اما نکته جالب این است که بی‌تردید شیرین‌ترین خاطره برهانی با پیراهن استقلال در بازی با پیکان است. برهانی در لیگ هشتم بهترین شرایط ممکن را تجربه کرد و در پایان فصل موفق شد آقای گل لیگ‌برتر شود. در همین سال برهانی یک آمار جاودانه برابر پیکان به ثبت رساند و آن هم هت‌تریک در 9 دقیقه بود.

 


برهانی در شرایطی که استقلال از پیکان عقب افتاده بود از دقیقه 33 تا 42 سه گل فوق‌العاده به پیکان زد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی در نهایت بازی را با نتیجه 3 بر 2 برنده شود. به جز هت‌تریک برهانی، قیچی برگردان زیبای برهانی به پیکان در آن بازی را کمتر کسی از یاد می‌برد. البته برهانی به جز این 3 گل یک گل دیگر هم در لیگ هفتم و در زمان سرمربیگری مرحوم ناصر حجازی به پیکان زده بود تا آمار خوبی برابر تیمی داشته باشد که هم اکنون عضو آن است.


برهانی فردا در صورتی که مصدومیتش به صورت کامل برطرف شده باشد، رو در روی استقلالی قرار می‌گیرد که سال‌ها در آن روزهای تلخ و شیرینی را تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها