کد خبر : 1349583 | 24 مرداد 1395 ساعت 00:50 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه کشی وزن 75 کیلو؛ بررسی رقبای سرسخت عبدولی

طلای ریو آن طرف غول های فرنگی

سعید عبدولی دو دور اول استراحت دارد اما رقبای مطرح او سدهای سختی هستند تا فرنگی کار اندیمشکی این المپیک هم بدرخشد.

طلای ریو آن طرف غول های فرنگی

به گزارش "ورزش سه"، سعید عبدولی دوست داشتنی ، نماینده شایسته کشتی کشورمان در وزن 75 کیلوگرم برای آقایی در المپیک و کسب مدال خوشرنگ کار دشواری داره.در وزنی که حضور قهرمانان نامدار و عنوان دار جهانی این وزن را از سایر اوزان متمایز کرده ، سعید در دور اول استراحت میی کند و در دور دوم به مصاف یکی از مدعیان همیشگی این وزن خواهد رفت.

 


نام مارک مادسن برای ایرانیهای علاقمند به کشتی نامی آشناست.نفر پنجم المپیک لندن و جهانی بوداپست 2013، نائب قهرمان جهان در جهانی لاس وگاس 2015 که فینال جهانی را فقط به ولاسوف بزرگ باخت، حریف دندان گردی برای عبدولی ما خواهد بود.سعید که قهرمانی جهان 2011 استانبول را در کارنامه دارد با گذشته ای پرافت و خیز و پرماجرا از جمله المپیک لندن و آسیایی 2014 اینچئون به مانند همیشه ما را امیدوار نگه داشته است.
سعید در صورت پیروزی با برنده توردیف ازبک ، نائب قهرمان آسیا 2016 آسیا در تایلند و ویکتور نمس صرب کشتی خواهد گرفت.البته توردیف برنز آسیا در قطر 2015 را هم در کارنامه دارد. نمس صرب هم که سال قبل در بازیهای اروپایی در باکو دوم شد به دنبال بزرگی در این وزنه، هر چند کارش بسیار دشوار خواهد بود. در وزنی که در آن 20 نفر شرکت کردند در گروه سعید ، جلفالکیان قهرمان بزرگ کشتی ارمنستان، دارنده مدال برنز جهان در سال 2013 بوداپست، نائب قهرمان المپیک لندن، قهرمان جهان در 2114 تاشکند، پیتر باسکی باتجربه مجارستانی و قهرمان جهان، مورسالیف از جمهوری آذربایجان ، قهرمان بازیهای اروپایی ، دارنده برنز جهان در 2014 تاشکند و داتو ناشویلی گرجستانی هم حضور دارند.

 


در ضیافت بزرگان جهان در این وزن بد نیست اشاره ای هم داشته باشیم به کیم هیون وو از کره جنوبی ، قهرمان جهان و برنده رومن ولاسوف در فینال جهانی 2013 بوداپست ، بسیک امریکایی دارنده مدال برنز جهانی 2014 ازبکستان ، سلجوق جبی دارنده مدال طلای لاس وگاس 2015 که بعد از حذف وزن 80 کیلوگرم از المپیک به 75 کیلو آمده و کارتیکوف قزاق باتجربه.

 


برای سعید عبدولی آرزوی موفقیت میکنیم و امیدواریم گریه های این دلاور در لندن که از غم ناباوری شکست بود تبدیل به اشک شوق بشه.

دیدگاه‌ها