کد خبر : 1351539 | 30 مرداد 1395 ساعت 09:53 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: باید به پیروز شدن عادت کنیم

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره منچستریونایتد پس از به ثمر رساندن دو گل مقابل ساوتهمپتون به تمجید از هم تیمی‌هایش پرداخت.

زلاتان: باید به پیروز شدن عادت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سابق پاری سن ژرمن موفق شد هر دو گل تیمش در پیروزی 2-0 مقابل ساوتپهمتون را به ثمر برساند و این در حالیست که در دیدار اول لیگ برتر و کامیونیتی شیلد نیز موفق به گلزنی شده است.


او در این رابطه گفت:" اگر تیم خوب باشد، بازیکنان تک تک هم خوب کار خواهند کرد. من سعی می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم، موقعیت ایجاد کنم، به هم تیمی‌هایم کمک کنم و گلزنی کنم. برای تیم خوشحالم. دو بازی و دو پیروزی. ما بهتر و بهتر می‌شویم و در اولین بازی خانگی به پیروزی رسیدیم. شروع خوبی است و به آن نیاز داشتیم تا به پیروزی عادت کنیم و بخشی از ذهنمان شود. خوشحالیم که 3 امتیاز را کسب کردیم و اولین بازی پل پوگبا نیز انجام شد بنابراین او باید با تیم هماهنگ شود و باقی اتفاقات خود به خود رخ خواهد داد."

 

1136337

 


زلاتان درباره شرایطش در تیم مورینیو گفت:" من بازیکن جدید تیم هستم و کمتر از 1 ماه است که اینجا هستم. پل به خانه اش برگشته ولی از این تیم شناختی ندارد بنابراین باید بازیکنان را بشناسد و من هم باید همه و سبک بازی مان را بشناسم، چیزهای ساده خارج و داخل زمین. اریک بیلی و هنریک مخیتاریان هم بازیکنان جدید هستند بنابراین باید به فلسفه و فرهنگ هم شناخت پیدا کنیم. همه چیز جدید است."

دیدگاه‌ها