کد خبر : 1351947 | 31 مرداد 1395 ساعت 12:21 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

آفرین به مربی سهراب بختیاری‌زاده!

سهراب بختیاری زاده می گوید به این دلیل از نفت مسجد سلیمان اخراج شده است که حاضر نشده دو بازیکن سفارشی از سوی باشگاه را قبول کند و اجازه دهد آنها وارد لیست شوند!

آفرین به مربی سهراب بختیاری‌زاده!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان سفارشی درد امروز فوتبال ما نیست. دردی بوده که دیروز هم بوده و دردی است که فردا هم با فوتبال خواهد بود. بی شک مقصر اصلی مربیان باشگاهی هستند که می پذیرند. به قیمت حضور!


بنابراین آفرین می گوئیم به مربی سهراب بختیاری زاده که حاضر نشد سفارش بپذیرد و به این خاطر قربانی شد. سهراب نفت مسجد سلیمان را از دست داد. آنهم در اولین تجربه سرمربیگری. آنهم در شرایطی که تیمش از سه بازی در دو بازی پیروز شده بود و در مسابقه ای که در قا ئشمهر تیمش مغلوب نساجی شده بود خوب بازی کرد! اما پایبندی به اصول برای او آورده خوبی خواهد داشت. آش هر قدر شور باشد شوری اش به اندازه ای نیست که همه باشگاه ها به دنبال بازیکنان سفارشی باشند.


این اتفاق را پیشتر در باشگاه های دیگر هم شاهد بودیم. برنامه 90 نشان داد که نام بازیکنی بدون اجازه مجید جلالی وارد لیست سایپا شده! که  خوشبختانه اینجا هم مجید جلالی ایستاد و ایستادگی او تا جایی بود که در نهایت کنار رفت!


پایبندی به اصول شاید در جایی به ضرر مربی تمام شود اما در نهایت این مربی است که بازی را می پذیرد چون مربی سفارش پذیر آدم خود نیست آدم سفارش دهنده است واین در تضاد با بزرگی فوتبال است.


سهراب بختیاری زاده با این طرز تفکر در فوتبال پیش خواهد رفت. شاید الان این اتفاقی که رخ داده به ظاهر به ضرر او بوده باشد اما برنده این نبرد بی شک سهراب بختیاری زاده است. کسی که قربانی اصول می شود پیروز است چون برای پیروز شدن و بزرگ شدن باید تاوان پس داد و بزرگی در فوتبال به بهای آسانی به دست نمی آید.


خوشحالیم از این اتفاق. از اینکه مربی جوانی چون سهراب بختیاری زاده در ابتدای راه حاضر نشد برای ماندن باج بدهد! در حالی که خیلی از مربیان هستند که نه تنها بازیکن سفارشی می پذیرند حتی برای مربی شدن اسپانسر هم برای تیم می آورند! و اصلا هم نگران نیستند که برای رسیدن به خواست های دنیوی خود اصول معنوی مربیگری را زیر پا می گذارند و له می کنند.  
آفرین به مربی سهراب بختیاری زاده.

دیدگاه‌ها