کد خبر : 1352033 | 31 مرداد 1395 ساعت 17:04 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد عنوان کرد

رمز بازگشت چلسی به جمع مدعیان قهرمانی

چلسی پس از یک فصل بسیار ناموفق که با عدم کسب سهمیه اروپایی برای این تیم همراه بود، حالا با هدایت آنتونیو کونته خود را در قواره یک تیم مدعی قهرمانی نشان داده است.

رمز بازگشت چلسی به جمع مدعیان قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی هر دو بازی اول خود در لیگ برتر را با گل های دقیقه 90 پیروز شده است. دیگو کاستا با گل های خود زمینه ساز برتری چلسی برابر وستهام و واتفورد شد تا قهرمان دو فصل پیش با 6 امتیاز و با تفاضل پایین تر در رده چهارم قرار بگیرد.

 

ادن هازاد که فصل قبل برای وی کابوس وار به اتمام رسید و نتوانست درخشش دو سال پیش را تکرار کند، در دو بازی اخیر نشان داده است که در حال نزدیک شدن به روزهای اوج خود است.

 

1135234

 

او در مورد وضعیت چلسی به وبسایت این باشگاه گفت:" تعهد و انگیزه بالا، رمز موفقیت ما تا بدینجا بوده است. هیچ بازیکنی حتی در بازی تمرینی هم دوست ندارد شکست بخورد. به همین خاطر است که ما در مسیر پیروزی قرار داریم.

گل خوردن از حریف و سپس گلزنی و پیروز شدن، کار بسیار سختی است اما این کار بزرگ را در دو بازی اخیر انجام داده ایم و فکر می کنم در هر دو دیدار نیز شایسته برد بودیم.

برابر واتفورد، نیمه دوم بهتر شدیم و دو گل زدیم تا بازی باخته را با برد عوض کنیم. هنوز در ابتدای فصل هستیم و اگر می خواهیم بین تیم های بالای جدول بمانیم باید به پیروز شدن ادامه دهیم. هر دو تیم منچستری پیروز شده بودند و ما هم محکوم به برد برابر واتفورد بودیم."

دیدگاه‌ها