کد خبر : 1352470 | 02 شهریور 1395 ساعت 15:50 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

ترابپور: ناراحتی رحمتی از سر دلسوزی است

مربی دروازه‌بان‌های فصل گذشته استقلال ادعا می‌کند که ناراحتی مهدی رحمتی و قهر او از سر دلسوزی است.

ترابپور: ناراحتی رحمتی از سر دلسوزی است

حسین ترابپور در مورد عدم شرکت مهدی رحمتی در تمرینات استقلال در یکی، دو روز گذشته به "ورزش سه" گفت: ناراحتی مهدی رحمتی از سر دلسوزی است چراکه او بزرگتر تیم است و در داخل زمین به نوعی نقش مربی را ایفا می‌کند. اگر مهدی رحمتی از عملکرد بازیکنان دلخور شده است بخاطر این است که نگران وضعیت تیم است و بازیکنان باید این شرایط را درک کنند.

 

او ادامه داد: من شنیده‌ام که رحمتی بعد از بازی با صنعت نفت در هفته سوم لیگ‌برتر گفته است که بازیکنان باید بدانند در کدام تیم بازی می‌کنند که به نظر من حرف کاملا درستی است. من مربی اگر در تیم‌های دیگر کار کنم شاید عملکردم را کسی نبیند اما وقتی به تیم‌های بزرگ می‌روم طبیعی است که زیرذره‌بین قرار بگیرد. با این حال من فکر می‌کنم که این مسائل قابل حل است و بازیکنان باید کمی بیشتر اهمیت حضور در استقلال را درک کنند.


مربی دروازه‌بان‌های فصل گذشته استقلال در مورد دلیل نتیجه گرفتن این تیم در این فصل می‌گوید: طبیعی است که هر تیمی مشکلاتی دارد و استقلال هم از این قاعدهم مستثنی نیست. استقلال نیاز به زمان دارد چراکه 60، 70 درصد از بازیکنان این تیم تغییر کرده است و ما باید حمایت کنیم تا این تیم به روزهای خوب خود برگردد.

دیدگاه‌ها