کد خبر : 1359050 | 28 شهریور 1395 ساعت 13:24 | 174.2K بازدید | 0 دیدگاه

الکساندر نوری جانشین ویکتور اسکریپنیک

یک ایرانی سرمربی وردربرمن شد

الکساندر نوری، بازیکن سابق تیم جوانان ایران به عنوان سرمربی موقت باشگاه وردربرمن انتخاب شد.

یک ایرانی سرمربی وردربرمن شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از سه شکست در سه بازی، ویکتور اسکریپنیک از هدایت وردربرمن برکنار شد و الکساندر نوری، سرمربی تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه به عنوان جانشین موقت او انتخاب شد.


نوری فوتبالش را در باشگاه وردربرمن آغاز کرد ولی در تیم اصلی باشگاه به توفیقی دست پیدا نکرد. پس از آن به باشگاه‌های لیگ‌های پایین تر آلمان منتقل شد.  او بین سال‌های 95 تا 2002 در تیم زیر 17 ساله‌ها تا زیر 23 ساله‌های ایران نیز بازی کرد ولی در کنار عدم موفقیت در رده باشگاهی، در تیم ملی هم نتوانست به تیم بزرگسالان برسد.

 

1144019

 


او سال 2011 که از فوتبال خداحافظی کرد به عنوان دستیار در تیم الدنبورگ شروع به فعالیت کرد و سال 2013 سرمربی این تیم شد. سپس سال 2014 به عنوان دستیار روی نیمکت وردبرمن نشست و پس از آن هدایت تیم زیر 23 ساله‌ها را برعهده گرفت.

 

نوری متولد آلمان از پدری ایرانی و مادری آلمان است، در فوتبال ایران تجربه کوتاهی دارد و تنها سابقه حضور در تیم های ملی پایه را در کارنامه خود دارد. او پیش از این تجربه بر تن کردن پیراهن تیم های زیر 17، 20 و 23 سال تیم ملی ایران را در کارنامه خود داشت اما تجربه حضور در تیم های پایه ایران هیچگاه منجر به حضور در تیم ملی بزرگسالان نشد تا دوران حرفه ای بدون ثبت بازی ملی به پایان برسد.

 

فرانک باومن مدیر ورزشی وردربرمن درباره سرمربی جدید این تیم می گوید:" با حضور نوری ما امیدواریم که تیم پیشرفت داشته باشد. در فصل تابستان افراد زیادی از جمله بازیکنان و کادرفنی در باشگاه تغییرات زیادی داشتند و به همین دلیل نمی توانستیم به دنبال فرد جدیدی در خارج از باشگاه برای هدایت تیم باشیم. عملکرد نوری در سال های اخیر نشان می دهد که می تواند در شرایط سخت به تیم کمک زیادی کند و ما از این نظر نسبت به او اعتماد داریم. او فردی با اهداف بلندپروازانه است که ما به او برای به موفقیت رسیدن اعتماد ویژه ای داریم و از او پشتیبانی کامل انجام می دهیم."

دیدگاه‌ها