کد خبر : 1359060 | 28 شهریور 1395 ساعت 14:16 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان کمی هستند که به جوانان میدان می‌دهند؛

سهرابیان: جدایی دنیل شانس بزرگ من بود

پدیده جوان سپاهان می‌گوید که سه سال در تیم بزرگسال سپاهان حضور داشته و حتی یک بازی هم برای این تیم در این مدت انجام نداده است.

سهرابیان: جدایی دنیل شانس بزرگ من بود

 مدافع چپ تیم سپاهان که در ابتدای این فصل و با حضور عبدا... ویسی به این تیم توانسته خود را در میان یازده مرد اصلی تیم سپاهان مطرح کند در این خصوص به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: سه سال است که در تیم بزرگ سپاهان هستم و در طول این مدت حتی یک بازی هم نکردم. اما امسال آقای ویسی که به تیم آمدند با اینکه شناختی از من نداشتند  توانستم در تمرینات خوب کار کنم و نظر ایشان را جلب کنم. آقای ویسی هم به من اعتماد کردند؛ هیچ مربی به یک بازیکن 21 ساله اعتماد نمی کند ولی ایشان در همان بازی اول من را در ترکیب قرار دادند و فکر می کنم بازی بدی را هم انجام ندادم. در این چند بازی گذشته هم تجربیات بیشتری کسب کردم.


آرمین سهرابیان در مورد اینکه جدایی دنیل نوروزی هم به نوعی کمک کرد تا او در ترکیب اصلی قرار بگیرد، ادامه داد: متاسفانه مشکل سربازی برای نوروزی پیش آمد و نتوانست برای سپاهان بازی کند و در کنار این موضوع یک شانس بزرگ هم برای من ایجاد شد تا بتوانم برای تیم سپاهان بازی کنم.


بازیکن جوان سپاهان در مورد نتایج شش هفته گذشته این تیم اضافه کرد: تیم ما نسبت به سال قبل تغییرات زیادی کرده است و در همین بازی آخر مقابل ماشین سازی آقای ویسی به 6 بازیکن 21 ساله میدان دادند که البته توانستیم با استفاده از کمک باتجربه های تیم، و تلاشی که داشتیم نمایش خوبی را ارائه دهیم. فکر می کنم با تمام این اوصاف نتایج خوبی را در هفته های ابتدایی گرفتیم و الان هم در رتبه سوم جدول هستیم.


سهرابیان در مورد پر کردن جای شجاع خلیل ‌زاده در بازی مقابل ماشین سازی و تجربه بازی در این پست گفت: چهار سال در تیم امیدها بودم و تجربه بازی در این پست را داشتم و می دانستم باید چطور بازی کنم. خیلی راحت بودم و فکر می کنم با توجه به اینکه در چپ بازی می کنم ، تجربه خوبی بود.


وی در مورد بازی کردن در کنار کولیبالی گفت: موسی خیلی دفاع خوبی است و در طول بازی هم با زبان فارسی به من می گفت که چه کاری انجام دهم.


بازیکن جوان سپاهان در پایان در مورد بازی این هفته تیمشان مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس به نسبت سال گذشته تغییر زیادی نکرده است و در هر سه خط خوب هستند و تیم منسجمی دارند ولی ما در خانه بازی می کنیم و برای سه امتیاز به میدان می رویم.

دیدگاه‌ها