کد خبر : 1359323 | 29 شهریور 1395 ساعت 15:15 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

گواردیولا زیر سایه زیدان در لالیگا

نگاهی به آمار زیدان و گواردیولا نشان می دهد که سرمربی فرانسوی رئال، شروعی بهتر از سرمربی حال حاضر سیتی داشته است.

گواردیولا زیر سایه زیدان در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، زیدان کار خود به عنوان مربی رئال را از هفته 19 فصل گذشته آغاز کرد و در 259 روز گذشته، 33 بار روی نیکمت کهکشانی ها نشسته است. آمار او تاکنون 27 پیروزی، 4 تساوی و دو شکست بوده، یک لیگ قهرمانان و یک سوپرکاپ اروپا را نیز برای رئال به ارمغان آورده است. او همچنین توانسته به رکورد 16 برد متوالی در لالیگا نیز دست یابد و تیمش هم اکنون صدرنشین لالیگا است.

 

 

1144160

 

 

زیدان با برد دیشب رئال بر اسپانیول، توانست با رکورد بارسلونای پپ گواردیولا از حیث بردهای متوالی در لالیگا برابری کند و این فرصت را دارد تا با برتری بر ویارئال در بازی روز چهارشنبه، این رکورد را به تنهایی از آن خود کند.. زیزو تاکنون 24 بار هدایت رئال در لالیگا را بر عهده داشته و در مقایسه با پپ عملکرد او بهتر بوده است.

 

رئال با زیدان در 24 بازی لالیگا، 21 پیروزی، دو تساوی و تنها یک شکست کسب کرده درحالیکه گواردیولا فصل 2008-2009 و در 24 بازی اولی که هدایت بارسا را در لالیگا بر عهده داشت، 19 برد، سه تساوی و 2 شکست کسب کرد. نکته جالب اینکه حریف شماره 24 هر دو نیز اسپانیول بود با این تفاوت که رئال زیدان توانست اسپانیول را مغلوب کند(2-0) اما بارسای پپ مقابل این تیم مغلوب شد.

 

گواردیولا که بر خلاف زیدان از ابتدای فصل هدایت بارسا را بر عهده گرفته بود، توانست در آن مقطع همه جام های ممکن را به دست بیاورد. زیدان اما لالیگا را به بارسا واگذار کرد اما لیگ قهرمانان را به ویترین افتخارات رئال افزود.

 

 

دیدگاه‌ها