کد خبر : 1359786 | 31 شهریور 1395 ساعت 12:22 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

سجادی: نتایجمان در پارالمپیک ریو خوب بود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، کاروان پارالمپیکی ایران را ستایش کرد.

سجادی: نتایجمان در پارالمپیک ریو خوب بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی در مراسم استقبال از آخرین گروه کاروان پارالمپیک کشورمان اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ورزشکاران عزیز کشورمان در رشته‌های مختلفی که شرکت کردند، نتایج بسیار خوبی به خصوص در دو رشته تیمی والیبال نشسته و فوتبال به دست آوردند و والیبال نشسته توانست مقام قهرمانی خود را که در پارالمپیک قبلی از دست داده بود، مجدداً پس بگیرد و با اقتدار قهرمان شود.

 

وی با بیان اینکه در سایر رشته‌ها نیز نتایج خیلی خوب بود، افزود: در این دوره از مسابقات، دو بانوی ورزشکار ما و سیامند رحمان عزیز، بسیار خوش درخشیدند و توانستند رکوردهای بسیار خوبی را ثبت کنند. به اعتقاد بنده، این موفقیت‌ها حاصل یک برنامه‌ریزی خوب و هدفمند از سوی کمیته پارالمپیک و فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین بود که امیدوارم این برنامه‌ریزی‌ها برای کسب نتایج خوب آینده نیز ادامه داشته باشد.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک اظهار داشت: کمیته پارالمپیک ایران به سطحی رسیده بود که از نظر ساختاری باید مستقل می‌شد و این نیاز احساس شده بود. خوشبختانه این اتفاق به صورت قانونی افتاد و به اعتقاد بنده از همه نظر برای در اختیار گرفتن منابع مختلف سازمانی، اتفاق مثبت و خوبی است که رقم خورد و امیدوارم به مدیریت بهتر و برنامه‌ریزی منظم‌تر این کمیته در آینده کمک کند.

 

سجادی در خصوص استقبال مسئولان از ورزشکاران نیز خاطرنشان کرد: هم خود ما علاقه‌مند هستیم که برای استقبال قهرمانان‌مان بیاییم و هم ورزشکاران ما توقع دارند که مسئولان در کنارشان باشند که هستیم. خوشبختانه موفقیت‌های ورزشکاران ما زیاد است و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که هر شب یکی از معاونان به استقبال بیاید و خود گودرزی هم یک شب برای استقبال آمدند، ضمن اینکه دستور دادند از ورزشکارانی هم که مسئولی در استقبال‌شان حضور نداشته‌است، دلجویی شود.

 

 

دیدگاه‌ها