کد خبر : 1360075 | 01 مهر 1395 ساعت 12:40 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: بعد از 20 سال از آقا فیروز کادو می‌خواهم!

مهدی تارتار – سرمربی پارس جنوبی جم این هفته آزمون سختی را پشت سر می گذارد. نه به این خاطر که مربی تیم حریف فیروز کریمی است. اکسین البرز به همراه گل گهر صدرنشین است و خط حمله فوق العاده ای دارد.

تارتار: بعد از 20 سال از آقا فیروز کادو می‌خواهم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کری خوانی فیروز کریمی برای مهدی تارتار که گفته مهدی تارتار معنی بزرگ تری را می فهمد و سه امتیاز این بازی را می گذارد و می رود سرمربی پارس جنوبی جم می گوید: من هیچ وقت دوست ندارم در مربیگری روبروی آقا فیروز قرار بگیرم. همیشه سعی کرده ام شاگرد خوبی برای او باشم. چه از نظر اخلاقی و چه از نظر فنی. سعی می کنم درس هایی که او به من داده را به خوبی در این بازی و در همه بازی های پیش رو پیاده کنم. من از آقا فیروز بردن را یاد گرفته ام و این فوت آخر کوزه گری وی به من بوده است.


مهدی تارتار در پاسخ به کری خوانی های فیروز کریمی می گوید: جمعه روز تولد من است. 20 سالی که داماد آقا فیروز شده ام به یاد ندارم به من کادو داده باشد. آقا فیروز روزهای تولدم در این 20 سال من را ندیده است که مجبور شود به من کادو دهد. اما روز جمعه نمی تواند من را نبیند. 3 امتیاز این بازی می تواند کادوی تولد خوبی برای من باشد. هم از سوی بازیکنانم و هم از سوی آقا فیروز.

 

دیدگاه‌ها