کد خبر : 1362603 | 12 مهر 1395 ساعت 10:11 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

حمیسی: با منصوریان، جلالی و مظلومی صحبت می‌کنم

پرونده پیشنهادهای انگلیسی روی میز حراست

حراست فدراسیون فوتبال پیشنهادهای انگلیسی به چند مربی لیگ برتری را بررسی می کند.

پرونده پیشنهادهای انگلیسی روی میز حراست

به گزارش "ورزش‌سه"، چند روزی از مصاحبه علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه یک تیم از دسته یک انگلیس به او پیشنهاد داده می گذرد. این صحبت سرمربی استقلال حاشیه های زیادی به وجود آورد و خیلی ها آن را غیرواقعی دانستند. کار به جایی کشید که منصوریان مجبور شد تا مصاحبه دیگری انجام دهد و تاکید کند پیشنهاد انگلیسی به او شده است. حتی مسئولان استقلال نیز به حمایت از سرمربی خود در این ماجرا پرداختند و او را مورد حمایت قرار دادند.


پیگیری اصل داستان نشان می داد که در گذشته نیز پیشنهادهایی به مربیان ایرانی شده است. مجید جلالی و پرویز مظلومی نیز در سال های گذشته خبر از پیشنهاد تیم برایتون انگلیس دادند که این پیشنهاد را رده کرده اند. جالب اینکه هیچ کدام از این مربیان مذاکره رسمی با مسئولان باشگاه انگلیسی انجام ندادند تا مشخص شود پای یک واسطه در میان است. در این باره گفته می شود یک فرد به مربیان پیشنهاد حضور در انگلیس را می دهد که البته هیچ گاه این موضوع رنگ واقعیت به خود نمی گیرد.


حالا حراست فدراسیون فوتبال پیگیر است تا اصل ماجرا را متوجه شود. محمدحسین حمیسی، رییس حراست فدراسیون فوتبال در این باره به ورزش سه می گوید: ما قصد پیگیری داستان را داریم. با علیرضا منصوریان، مجید جلالی و پرویز مظلومی صحبت می کنم تا بفهمم اصل داستان چیست و بعد از آن اگر به چیز مشکوکی دست یافتیم، پیگیری های خود را آغاز می کنیم.


او ادامه می دهد: من هرگز اظهارنظری درباره جعلی بودن این پیشنهادها نکردم؛ چون واقعا نمی دانم اصل موضوع چیست. تا چیزی را متوجه نشوم، نمی توانم حرفی بزنم. انشاءالله وقتی به جمع بندی رسیدیم، مسائل را بیان می کنیم.

دیدگاه‌ها