کد خبر : 1362773 | 12 مهر 1395 ساعت 19:53 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

از آمریکا تا شرق دور

واکنش ها به سرمربیگری نوری در برمن

انتخاب سرمربی ایرانی آلمانی جدید برمن تبدیل به اخبار بسیاری از رسانه های مختلف دنیا شده است.

واکنش ها به سرمربیگری نوری در برمن

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر نوری بعد از سه دیدار حضور بر روی نیمکت برمن به عنوان مربی موقت، به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد تا دومین مربی جوان بوندس لیگا یک ایرانی آلمانی دو رگه باشد که هدایت این تیم قدیمی را بر عهده بگیرد. انتخاب نوری البته با واکنش های زیادی از سوی مطبوعات مختلف جهان همراه بود که برخی از این واکنشها در ادامه می آید:

 

USA Today
وردربرمن به الکساندر نوری ایمان آورد. این سایت با انتشار این خبر در مطلبی نوشت که سرمربی ایرانی آلمانی برمن توانست با سه نتیجه قابل قبول اعتماد مدیران این باشگاه را به دست بیاورد و حالا این فرصت را دارد تا سرمربی برمن باشد.

 

 

1147549

 

ESPN
این سایت در واکنش به حضور نوری روی نیمکت برمن صحبت های بائمن مدیرعامل این باشگاه درباره این انتخاب را منتشر کرد. مدیر ورزشی برمن درباره این انتخاب معتقد است: او در سه دیدار گذشته به خوبی نشان داده که می تواند با بازیکن ها کار کند و در حال حاضر پیشرفت قابل قبولی داشته است. او سزاوار این عنوان است و ما تصمیم گرفتیم تا این شانس را در اختیار او بگذاریم.

 

 

1147550

 

 

Daily Mail
دیلی میل پرداختن به این خبر و انتشار صحبت های بائمن می گوید کسب چهار امتیاز در سه دیدار ابتدایی باعث شده تا مدیران این باشگاه متقاعد شوند تا او را به عنوان سرمربی برمن انتخاب کنند.

 

 

FourFourTwo
مجله چهارچهاردو درباره انتخاب نوری با انتشار کارنامه و تجربه این بازیکن کسب اولین پیروزی در دو بازی را دلیل انتخاب این سرمربی می داند.

 

 

1147548

 

 

Bundesliga.com
سایت رسمی بوندس لیگا نیز با انتشار این خبر اعلام کرد نوری قطعا تا پایان فصل سرمربی برمن باقی خواهد ماند. البته این سایت وظیفه نوری را برای تیمی که چهار قهرمانی بوندس لیگا در کارنامه خود دارد، حفظ در بوندس لیگا عنوان کرده است.

 

شانگهای دیلی، سوپر اسپرت، دویچه وله، فاکس اسپرت و بسیاری دیگر از رسانه های معتبر دنیا با انتشار گزارشی ضمن بازتاب این انتخاب نسبت به حضور نوری در بوندس لیگا یک واکنش دادند.

دیدگاه‌ها