کد خبر : 1363498 | 16 مهر 1395 ساعت 11:17 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایران – کره؛

نبرد بهترین خط حمله و دفاع در آزادی

تیم‌های فوتبال ایران و کره در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که خط دفاعی ایران بدون گل خورده بهترین عملکرد را دارد و خط حمله کره جنوبی بیشترین تعداد گل را به ثمر رسانده است.

نبرد بهترین خط حمله و دفاع در آزادی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی ایران سه شنبه 20 مهر ماه در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم ملی کره جنوبی خواهد بود و دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که هر کدام با کسب 7 امتیاز از سه بازی گذشته خود در صدر جدول گروه قرار دارند؛ البته تفاضل گل بهتر ایران نسبت به کره جنوبی باعث شده تا تیم ملی ایران در صدر جدول گروه اول قرار بگیرد.

 


یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته چهارم مقدماتی جام جهانی بین بهترین خط حمله و بهترین خط دفاعی برگزار خواهد شد. تیم ملی کره در سه بازی گذشته خود 6 گل به ثمر رسانده و از این حیث در صدر قرار دارد. کره جنوبی 3 گل در مقابل چین و 3 گل هم در مقابل قطر به ثمر رساند و تنها در مقابل سوریه موفق به گلزنی نشد. آمار تیم ملی کره جنوبی نشان می دهد که هر چقدر این تیم در حملات خود خوب عمل کرده است در دفاع ساختار خوبی نداشته و 4 گل در سه بازی دریافت کرده است. در مقابل تیم ملی ایران تاکنون بهترین عملکرد خود در تاریخ مقدماتی‌های جام جهانی را ثبت کرده و پس از سه بازی هنوز گلی را دریافت نکرده است و 3 گل را هم وارد دروازه حریفان کرده است، تا با مهندسی که کی‌روش در ساختار فوتبال ایران پدید آورده، تیم ملی در حال طی کردن یکی از بهترین دوره های خود باشد.

 


شاگردان کی‌روش خوب دفاع می کنند و به بهترین نحو از فرصت‌های به دست آمده استفاده می‌کنند. شبیه فوتبالی که این روزها سیمئونه در اروپا با تیم اتلتیکومادرید ارائه می‌کند.


بی شک شاگردان اولی اشتیلیکه کار سختی در تهران مقابل تیمی دارند که به سختی گل می خورد و هوشمندانه از فرصت‌های خود نهایت استفاده را می برد.

دیدگاه‌ها