کد خبر : 1364208 | 19 مهر 1395 ساعت 14:17 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

چشم به تهران تا بازگشت به صدر

ازبکستانی ها پس از شکست برابر ایران، می خواهند با برد برابر چین باز هم به صدر جدول صعود کنند. آنها امیدوارند دیدار ایران - کره با تساوی به پایان برسد.

چشم به تهران تا بازگشت به صدر

به گزارش"ورزش سه"، در دیگر دیدار گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه در منطقه آسیا، ازبکستان باید در خانه از چین میزبانی کند. این در حالی است  که تیم ملی ازبکستان پس از شکست خانگی برابر ایران صدر را از دست داد و به رتبه سوم سقوط کرد. آنها می خواهند در خانه با یک برد، حداقل یک رتبه در جدول صعود کنند؛ همچنین چینی ها از سه بازی قبل، تنها یک امتیاز به دست آورده اند و آن برابر ایران در خانه بوده است. ازبک ها به مانند بازی با ایران در این دیدار آبی خواهند پوشید و چینی ها زرد می پوشند.


در چهار بازی آخر دو تیم 2 برد برای چین، یک برد برای ازبکستان و یک تساوی به دست آمده است.


ازبک ها در سه بازی اخیر تنها یک گل خورده اند و نشان داده اند که خط دفاع خوبی دارند؛ اما چینی ها 4 گل دریافت کرده اند. ازبک ها امیدوارند تا این بازی را ببرند و دیدار ایران - کره در تهران با تساوی تمام شود تا به رتبه اول صعود کنند.


یانگ ژو با 8 گل بهترین گلزن چینی هاست و در سوی دیگر سردار رشیدف و ایگور سرگی اف با 5 گل بهترین گلزنان ازبکستان هستند.


ترکیب احتمالی چین:


گو چائو، فنگ ژیااُتینگ، ژانگ لینپنگ، هانگ رن، یو های، هااو جون‌مین، هوانگ بوئن، ژانگ ژیژه، ژانگ یونینگ، جائو لین و ژائو مینگ‌ژیان


ترکیب احتمالی ازابکستان:


الکساندر لوبانوف، ایگور کریمتس،ایسلوم توختاخوژیف، یتالی دنیس‌اُف، اوتابک شوکوراُف، عزیزبک حیدراُف، سردار رشیداُف، والدور شوموردوف،عادل احمدف، ماشاریپوف و ایگور سرگی‌اُف

دیدگاه‌ها