کد خبر : 1365335 | 25 مهر 1395 ساعت 09:50 | 17.2K بازدید | 5 دیدگاه

ویسی همچنان مورد حمایت ما است

طاهری: نویدکیا تصمیم نهایی‌اش را اعلام کند

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد محرم نویدکیا باید هرچه سریع تر تصمیم نهایی اش در باره خداحافظی از فوتبال را اعلام کند.

طاهری: نویدکیا تصمیم نهایی‌اش را اعلام کند

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از پایان بازی ذوب آهن و سپاهان خیلی ها منتظر بودند که محرم نویدکیا کفش هایش را برای همیشه بیاویزد و از فوتبال خداحافظی کند اما بازیکنانی نظیر احسان حاج صفی مانع این کار او شدند تا خداحافظی اش نیمه تمام بماند. این در حالی است که هنوز مشخص نیست نویدکیا از فوتبال خداحافظی کرده یا خیر.


محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه سپاهان در این باره به ورزش سه می گوید: من بعد از بازی دیگر با نویدکیا صحبتی نکردم و نمی دانم می خواهد بماند یا خیر. این موضوع به تصمیم خودش و کادرفنی برمی گردد. من بعد از بازی وظیفه ام را انجام دادم و دور گردنش گل انداختم. قبل از بازی از او خواستیم تصمیمش را به تعویق بیندازد اما این کار را نکرد و ما هم احترام گذاشتیم. به هر حال باید خودش درباره آینده تصمیم بگیرد.


او ادامه می دهد: ظرف یکی، دو روز آینده باید با محرم نویدکیا صحبت جدیدی انجام دهیم تا مشخص شود تکلیف او چیست. الان نمی توانم اظهارنظر قطعی در این باره انجام دهم.


طاهری حرف هایش را با اظهار نظر درباره نتایج اخیر سپاهان به پایان می برد: نتایجی که کسب شده به هیچ عنوان درخور سپاهان نیست اما به هر حال تیم ما جوان شده و باید زمان بدهیم تا بتوانیم از این بازیکنان بهره برداری مناسب داشته باشیم. عبدالله ویسی مورد حمایت ما است تا تیم از شرایط خاص کنونی خارج شود.

دیدگاه‌ها