کد خبر : 1365511 | 25 مهر 1395 ساعت 18:29 | 134.6K بازدید | 8 دیدگاه

اتفاقی که جلوی رختکن نفت صورت گرفت؛

عصبانیت دایی بابت حاشیه عجیب بیرانوند

علیرضا بیرانوند که بابت عدم پرداخت یک میلیاردی مطالبات خود از سوی مسوولان نفت ناراضی بود، در پایان دیدار برابر این تیم با حضور جلوی رختکن با صدای بلند اعتراضش را اعلام کرد.

عصبانیت دایی بابت حاشیه عجیب بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان ملی پوش و شماره یک پرسپولیس که توانسته عملکرد موفقی در ترکیب سرخپوشان از خود به جا بگذارد با حرکت حاشیه ساز خود موجب عصبانیت سرمربی و کادرفنی نفت تهران شده است.


علیرضا بیرانوند که بابت حضورش در نفت تهران مبلغی حدود یک میلیاردی از این باشگاه طلبکار است، با وجود تغییرات مدیریتی و مالکیتی هنوز نتوانسته آن را دریافت کند. در این بین او در پایان بازی پرسپولیس برابر نفت تهران که با برتری 3 گله سرخپوشان به پایان رسید با حضور در جلوی رختکن نفت تهران و در حرکتی غیرحرفه ای با صدایی بلند اعتراض خود را نسبت به عدم پرداخت مطالباتش را اعلام کرد. مساله ای که باعث ناراحتی محمد دایی نیز شد و او در مصاحبه ای تند با خطاب قرار دادن علیرضا بیرانوند اعلام کرد: او با مسئولان باشگاه اختلاف دارد باید این مسائل را با آنها حل کند نه اینکه مقابل رختکنی که آدم های با تجربه ای در آن حضور دارند آن طور صدایش را بالا ببرد. من از شخص خاصی ناراحت نیستم و از جانب برادرم هم صحبت نمی کنم. این کارها برای یک ورزشکار پسندیده نیست و دور از شأن است. این ادا و اطوار ها معنایی ندارد به خصوص که این دروازه بان تعداد بازی های ملی اش به 4 یا 5 بازی هم نمی رسد. ای کاش همان قدر که فوتبالیست ها از نظر فنی رشد می کردند از نظر فرهنگی هم سطح خود را ارتقا می دادند چرا که اگر سواد درست و حسابی داشتند اینگونه رفتار نمی کردند. عربده کشی جای دیگری دارد و ورزشگاه جای ورزش است.

دیدگاه‌ها