کد خبر : 1369381 | 11 آبان 1395 ساعت 12:54 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش نمایش جام قاره ای؛

کاپیتان ایران در چالش فوتبال ساحلی

محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی ایران، به همراه کاپیتان های سایر تیم ها برای نشان دادن مهارت های خود، در خانه ورزشی دبی دور هم جمع شدند.

کاپیتان ایران در چالش فوتبال ساحلی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کاپیتان های تیم های حاضر در مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی در شورای ورزشی دبی برای نشان دادن مهارت های خود گرد هم آمدند.  شورای ورزشی دبی این برنامه را برای خوش آمدگویی به تیم های حاضر برگزار کرد.

 

محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی ایران، به همراه کاپیتان های کشور های امارات، برزیل، مصر، لهستان، روسیه، تاهیتی و ایالات متحده آمریکا در سفری کوتاه به خانه ورزشی دبی برای نشان دادن مهارت های خود دور هم جمع شدند و با روپایی زدن و همچنین یک مسابقه جذاب در ساختمان، مهارت های خود را به رخ هم کشیدند و برای بازی امروز عصر خود را آماده کردند.

 

در ابتدا هشت کاپیتان به دو تیم تقسیم شدند و دیداری جذاب به سبک فوتبال های خیابانی اما این بار در طبقه ششم ساختمان شورای ورزشی دبی انجام دادند. کارمندان این ساختمان روز جذابی را سپری کردند. پس از آن بازیکنان مهارت های حفظ توپ خود را به رخ هم کشیدند و با روپایی زدن کل مسیر سالن را بدون اینکه توپ به زمین بیفتد طی کردند.

 

جام فوتبال ساحلی بین قاره ای از امروز آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران در دیداری حساس به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت.

دیدگاه‌ها